Ga naar inhoud

Nieuwe Processor


Aanbevolen berichten

ik heb een paar vragen, want ik wil m'n processor wel ff upgraden voor de grote spelen die uitkomen (UT2K3 en U2 en D3) maar ik weet niet zeker welke processoren mijn moederboard ondersteunt. Ik heb een MSI KT3 ULTRA mobo, ik zat te denken of ik er misschien een Athlon 2200+ op kon zetten, maar in het boekje kan ik alleen vinden dat het mobo geschikt is voor 2000+, maar in de winkel zeggen ze dat het wel kan en dat 2200+ ook op 2200+ zal draaien. Dit vind ik een beetje vaag en ik wil graag een paar meningen//feiten over dit.
Link naar reactie
Toen het boekje werd gedrukt was de 2000+ het snelste wat er bestond. Tussen de 2000+ en 2200+ zitten echter nauwelijks verschillen - klein beetje kort door de bocht - dus een 2200+ zou ook moeten werken. Ik heb op een KT3 wel een 2100+ laten draaien en dat ging probleemloos. Kijk eens op de site van MSI, die is actueler dan dat boekje. Misschien heb je wel een BIOS update nodig. Overigens zou ik wachten met het aanschaffen van die snellere CPU totdat die spellen ook echt uit zijn, tegen die tijd zijn de prijzen gedaald en zijn er misschien ook weer snellere modellen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...