Ga naar inhoud

mening gevraagd


Aanbevolen berichten

Ben vandaag een nieuwe cpu gaan halen AMD duron 1300. Toen ik um thuis ging inbouwen zag ik dat er al een beetje blauw spul uit de kern was gelopen maar dat er voor de rest geen andere delen op de cpu door werden geraakt behalven het grote zwarte vlak. Spul ingebouwd en pc aangezet toen deed ie niks. Effe uit en weer aan, kreeg ik op het scherm te zien welke videokaart erin zat en verder niks meer daar. Pc weer uit en aan maar toen draaide de fan alleen nog maar. Heb toen een TB 1200 van een andere pc ingebouwd en die deed het wel. Dus terug naar de winkel, de man achter de balie wist me te vertellen dat de cpu sluiting had gemaakt omdat dat blauwe spul nu wel om een van de andere delen was gaan zitten (warmte) en mijn splinter nieuwe duron dus waarschijnlijk naar de klote is :cry: . Klopt dat wat die man zegt en heeft iemand dit al eens meegemaakt. Ook bedenk ik me nu dat er geen garantie sticker op de cpu zat die er normaal wel altijd op hoort te zitten. Op het tekeningtje zie je een beetje wat ik bedoel. http://www23.brinkster.com/dbzgoku/temp/amd.gif Groeten, armitage
Link naar reactie
Er is me nog iets opgevallen, heb net effe een paar plaatjes van andere athlons en durons opgezocht en bij alle plaatjes is dat blauwe spul naar links uitgelopen ook op die TB 1200 die ik had omgeboud. Ben nog geen enkel plaatje tegengekomen waar dat blauwe spul naar beneden is uitgelopen zoals bij mijn nieuwe duron het geval was.
Link naar reactie
[quote:b04c7f60ba="Armitage"]Ben vandaag een nieuwe cpu gaan halen AMD duron 1300. Toen ik um thuis ging inbouwen zag ik dat er al een beetje blauw spul uit de kern was gelopen maar dat er voor de rest geen andere delen op de cpu door werden geraakt behalven het grote zwarte vlak. Spul ingebouwd en pc aangezet toen deed ie niks. Effe uit en weer aan, kreeg ik op het scherm te zien welke videokaart erin zat en verder niks meer daar. Pc weer uit en aan maar toen draaide de fan alleen nog maar. Heb toen een TB 1200 van een andere pc ingebouwd en die deed het wel. Dus terug naar de winkel, de man achter de balie wist me te vertellen dat de cpu sluiting had gemaakt omdat dat blauwe spul nu wel om een van de andere delen was gaan zitten (warmte) en mijn splinter nieuwe duron dus waarschijnlijk naar de klote is :cry: . Klopt dat wat die man zegt en heeft iemand dit al eens meegemaakt. Ook bedenk ik me nu dat er geen garantie sticker op de cpu zat die er normaal wel altijd op hoort te zitten. Op het tekeningtje zie je een beetje wat ik bedoel. http://www23.brinkster.com/dbzgoku/temp/amd.gif Groeten, armitage[/quote:b04c7f60ba]het is erg warm maar toch ben je genaaid. blijf op de toonbank zitten tot je je geld terug heb . dat vinden ze niet zo leuk. laat je niet weg stuuren als ze de politie er bij willen halen rustig blijven zitten je heb recht op 8 dagen omruil garantie is bij de wet geregeld :wink:
Link naar reactie
Volledig eens met Plextor. Als ze politie willen halen doen ze maar : vraag ook effe naar de man of vrouw zijn naam. Aals ie vraagt waarom : omdat je dan twee rechtzaken kan beginnen 1 : tegen het bedrijf die zich niet aan wet houdt en 2 een persoonlijk tegen hem/haar voor de civiele strafrechter gaat. Meestal draaien ze dan bij. Ik neem aan dat je rechtsbijstand verzekering hebt.
Link naar reactie
Nee ik heb geen nieuwe gekregen, De man achter de toonbank zou heb zelf in een pc bouwen en dan kijken of ie het doet, ik zou nog gebeld worden. Waaruit trek je de conclusie dat ik genaaid ben? zou ik heel graag willen weten, weer wat tegen argumenten als ik het nodig mocht hebben :). Geldt die 8 dagen garatie ook als het je eigen fout is?
Link naar reactie
Ook AMD geeft garantie op eigenspul. Zij kunnen goed zien wat er mis gegaan is. Het zal allemaal wel niet zo'n vaart lopen en heb je binnen afzienbare tijd een nieuwe. Je moet niet meteen zwaar geschut in stelling brengen. Blijf rustig en wacht gewoon even af wat ze gaan doen.
Link naar reactie
[quote:f463782584="Slashhead"]Je moet niet meteen zwaar geschut in stelling brengen. Blijf rustig en wacht gewoon even af wat ze gaan doen.[/quote:f463782584] Helemaal mee eens, meestal krijg je direct (of na controle) een nieuwe, en sturen hun de defecte gewoon op naar de leverancier. Ze houden nu eenmaal niet van negatieve publiciteit die ze krijgen van slechte service om dit soort onbenulligheden. Dat is tenminste mijn ervaring.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...