Ga naar inhoud

warmte


Aanbevolen berichten

Kan het daarom kwaad als een computer aan staat in een kamer waar het 30-35* is? Koelt hij dan nog wel genoeg? In mijn geval heb ik het over een P4 1800 met GeForce3 TI200 (zonder ventilatortje?!). Die worden, bij een kamertemperatuur van 19* en een extra casefan al ongeveer 60*-65* Ik heb hem in de hittegolf van de afgelopen dagen angstvallig weinig gebruikt, maar ik wil graag weten of het kwaad kan. MIK
Link naar reactie
[quote:a05bcbf1e5="mik343"]Kan het daarom kwaad als een computer aan staat in een kamer waar het 30-35* is? Koelt hij dan nog wel genoeg? In mijn geval heb ik het over een P4 1800 met GeForce3 TI200 (zonder ventilatortje?!). Die worden, bij een kamertemperatuur van 19* en een extra casefan al ongeveer 60*-65* Ik heb hem in de hittegolf van de afgelopen dagen angstvallig weinig gebruikt, maar ik wil graag weten of het kwaad kan. MIK[/quote:a05bcbf1e5] Zet hem aan en meet de temp maar ik vind 60-65 gr voor een P4 al erg hoog dus onvoldoende koeling. Ik neem aan dat die 60-65 de cpu temp is en niet je case temp. Welke P4 heb je eigenlijk? met 256k L2 of met 512k. Als het de laatste is is de max temp 66 of 67gr daar zit je dan veel te dicht bij. Ik kan mijn P4 2,26GHz op zo'n 47 gr houden (dan draait hij met een Vcore van 1,68V en FSB van 172>>2,9GHz) dus moet die 1,8 lager te houden zijn.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...