Ga naar inhoud

computer


Aanbevolen berichten

eindelijk vandaag me bestelde computer opgehaald bijeuropc opgehaald :D maar systeem is nou toch nog een klein beetje geweizigt uiteindelijk heb ik epox moederbord 8K3A 1.8 AMD soundblaster live 5.1 coolermaster 256 MB DDR 80 GB maxtor LEADTEK GF4 ultra TI 4200 128 MB nog een paar vraagjes over dit systeem - kreeg bij mijn climax kast een vage cooler erbij heeft iemand hier wat meer info over ??? - toch uiteindelijk wel een leuk systeem geworden he !!! geheugen werkt NIET das weer leuk morgen maar ff nieuw haluh
Link naar reactie
njah dan zal ik maar samsung haluh maar nou is er een nog veel groter probleem me hele computer zit in elkaar maar als ik hem op rand apparatuur aansluit ( beeldscherm keyboard en muis) en hem dan aanzet lijkt het of hij gewoon aan het opstarten is maar er komt nix op mijn scherm... maar dan ook helemaal nix mijn monitor doet alsof hij nix binnen krijgt dus ik d8 eerst dat het mijn video kaart was dus ik die er weer uithalen en een "oude GF2" erinstoppen en weer opstarten maar nee hoor weer nix nouw begrijp ik er dus nix meer van ( dit is de eerste keer dat ik een comp zelf in elkaar zet) wat zou ik niet gedaan kunenn hebben waardoor mijn beeld nix doet of is er iets kapot ??????
Link naar reactie
Geen piepjes oid? Dan ziet het er vaak slecht uit, een rot mobo, of een rotte CPU. Ben je wel vorzichtig geweest met het plaatsen van de koeler? Je kan bijvoorbeeld je core gecrushed hebben. Een probleem wat vaker voorkomt bij mensen die hun eerste zelfbouwsysteem in elkaar zetten met een AMD CPU.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...