Ga naar inhoud

MSI 6330&1800XP


Aanbevolen berichten

[quote:b4e8a965a5="BA"]Wat heb je er verder nog meer inzitten? Nvidia kaart TNT64,2harde schijven,PCI128,een brander. Wat zijn je memsetings? Staan op auto. in het bios Is je voeding wel krachtig genoeg?[/quote:b4e8a965a5] 300 Watt. Core 0=1.75 Core 1=0.29 +3.3 =3.34 +5.00 =4.95 (laagste stand=4.88) +1200=12.31 Zou het aan die 5 volt kunnen liggen?
Link naar reactie
[quote:43993d6d3c="BA"]Kan als hij naar 4.8V zakt of zo, maar niet logisch, want dan moet hij onder full load ook crashen. Is het geen koelingsprobleem? Zo iets heb ik nl. ook al ens gehad.[/quote:43993d6d3c] Nee dat niet echt,ik heb mbm. en die geeft deze resultaten: sensor 1: 25graden sensor 2: 51graden(processor) sensor 3: 28graden Wat wel heel vreemd is,is dat als ik mijn computer uitzet,en ik zet haar naar 15 sec. weer aan,dan doet die het wel normaal. Laat ik haar bv. 1 nacht uit,dan krijg ik dat probleem. Btw.ik heb de laatste biosupdate.
Link naar reactie
BIOS Type Award® BIOS File Size 275KB Version 3.5 Update date 2002-6-30 Update Description -Support AMD XP 2200+ (K7T Turbo2 only) -Fixed AMD XP 1700+ misdisplay issue (For K7T Turbo, K7T Turbo Limited & K7T Turbo2 only) -Update OnBoard Promise BIOS to support 160G HDD Special note , :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie
Ik kwam er bij toeval achter dat mijn moederbord (Asus A7V266-e) een jumper heeft Palo_Freq geheten die je moet omzetten als je een Palomino core processor (Atlon XP dus) er in zet. Standaard staat dat op Athlon/Duron. Hij gaf bij mij wel een Atlon XP1900+ aan, maar draaide niet zo lekker totdat ik die Palo_Freq omgezet had. Misschien heb je ook zo'n jumper... Bart
Link naar reactie
[quote:c5eeb6e60f="bvk"]Ik kwam er bij toeval achter dat mijn moederbord (Asus A7V266-e) een jumper heeft Palo_Freq geheten die je moet omzetten als je een Palomino core processor (Atlon XP dus) er in zet. Standaard staat dat op Athlon/Duron. Hij gaf bij mij wel een Atlon XP1900+ aan, maar draaide niet zo lekker totdat ik die Palo_Freq omgezet had. Misschien heb je ook zo'n jumper... Bart[/quote:c5eeb6e60f] Die heb ik al verzet(Front Side Bus Frequentie)staat nu op FSB133 DDR266. Daarnet ging weer mijn comp. niet aan (je hoord alle fans draaien,maar zelfs geen ledjes die gaan branden)
Link naar reactie
Een 6330 ?? .Met dit probleem kun je hem volgens mij wel afschrijven(sorry).Afgelopen jaren 2 van deze MB's gehad.Zelfde problemen (steeds erger0 als jouw, ze waren binnen de kortste keren kapoet.Er zit dus wel 3 jaar fabrieks garantie op, dus even je PCboer vriendelijk aankijken , mischien stuurt hij hem dan op.
Link naar reactie
Idd. Bij mij zijn de problemen juist dat 'ie na rebooten (gewoon netjes via windows bij het drivers installeren bijvoorbeeld, maar ook als 'ie hangt en dan reset) niet meer opstart... Heb MSI-NL al gemaild en het mobo moet terug voor reparatie. Memo Systems is echter failliet dus nu moet het rechtstreeks. Heb ze daarover gemaild maar nog niets gehoord (met vakantie???)... Kijk ook eens in [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=61953]dit[/url] topic, iemand met precies dezelfde problemen als ik...
Link naar reactie
[quote:f188a40322="Eddey"]Idd. Bij mij zijn de problemen juist dat 'ie na rebooten (gewoon netjes via windows bij het drivers installeren bijvoorbeeld, maar ook als 'ie hangt en dan reset) niet meer opstart... Heb MSI-NL al gemaild en het mobo moet terug voor reparatie. Memo Systems is echter failliet dus nu moet het rechtstreeks. Heb ze daarover gemaild maar nog niets gehoord (met vakantie???)... Kijk ook eens in [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=61953]dit[/url] topic, iemand met precies dezelfde problemen als ik...[/quote:f188a40322] Pff, dat wordt dus terugsturen,en dan maar met mijn pentium 1 gaan stoeien,ik kan echt niet zonder :o
Link naar reactie
Kan het even niet laten.Even in overpeinzing nemen.P4 met ASUS motherboard en 1.8 mhz Northwood.Loopt bij mij super stabiel en geluidsarm op 2.5 mhz.Mijn eerste PC sinds 4 jaar waar ik zeer tevreden mee ben.Als mijn moederbord (MSI - 1400 AMD) weer van de fabriek terug komt dan staat hij voor een zacht prijsje tekoop op Marktplaats
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...