Ga naar inhoud

Vcore te laag?


Aanbevolen berichten

[quote:acb3d5c7c6="kajutsa"]Best netjes! Als hij stressed 37graden wordt met dit weer hoef je niet te klagen :) Hoe heb je BTW. de stressed temp. opgemeten? Moet je eens 20minuten BurnK7 laten draaien en je temps in de gaten houden... http://www.freewebz.com/kajutsa/BURNK7.exe[/quote:acb3d5c7c6] Distributed Projecten laten je CPU op 100% lopen. Had em toen al een halve dag lopen.
Link naar reactie
[quote:fd18ff500c="BA"]Hm, ik vind het wel een beetje ongeloofwaardig, de afgelopen dagen was de buitentemp al bijna 37 graden. ;) Voor een stressed CPU zou je temp dan hoger uit moeten komen.[/quote:fd18ff500c] Tja, wat is ongeloofwaardig. Met 5 casefans en nog 2 kleine HDD fans blijft het hier wel cool :)
Link naar reactie
Ik heb in totaal 12 fans in mijn PC hangen (Delta zit weer terug :( hij was instabiel met dit weer) en nog wordt mijn 2000+ non-OC'ed op default voltage 45 graden stressed hoor. (en dan dus gewoon met gamen, geen CPUburn) Is het in deze kamer wel bijna 30 graden :( maar dan lijkt mij nog 37 graden aan de lage kant idd.
Link naar reactie
[quote:6fe94f8bf5="DutchCommando"][quote:6fe94f8bf5="BA"]Hm, ik vind het wel een beetje ongeloofwaardig, de afgelopen dagen was de buitentemp al bijna 37 graden. ;) Voor een stressed CPU zou je temp dan hoger uit moeten komen.[/quote:6fe94f8bf5] Tja, wat is ongeloofwaardig. Met 5 casefans en nog 2 kleine HDD fans blijft het hier wel cool :)[/quote:6fe94f8bf5] Dan nog. Met al die casefans kom je nog niet aan de kamertemp, je zal er iets boven zitten. En daarboven zit nog weer je CPUtemp. Zeker met een stockcooler lijkt het me nogal onwaarschijnlijk. Tenzij je airco oid in je pckamer hebt.
Link naar reactie
[quote:efb507b1be="BA"][quote:efb507b1be="DutchCommando"][quote:efb507b1be="BA"]Hm, ik vind het wel een beetje ongeloofwaardig, de afgelopen dagen was de buitentemp al bijna 37 graden. ;) Voor een stressed CPU zou je temp dan hoger uit moeten komen.[/quote:efb507b1be] Tja, wat is ongeloofwaardig. Met 5 casefans en nog 2 kleine HDD fans blijft het hier wel cool :)[/quote:efb507b1be] Dan nog. Met al die casefans kom je nog niet aan de kamertemp, je zal er iets boven zitten. En daarboven zit nog weer je CPUtemp. Zeker met een stockcooler lijkt het me nogal onwaarschijnlijk. Tenzij je airco oid in je pckamer hebt.[/quote:efb507b1be] Ik zit in een souterain (vaag woord). Dus half onder de grond. Het was hier ongeveer 25 graden binnen. Overigens worden AMD's gewoon een stuk warmer.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...