Ga naar inhoud

beste systeem


Aanbevolen berichten

Ik heb nu een pent3 450 met een tnt2 ultra en 512 sd ram en 30 gig schijf en een ilyama 17 inch maar die wordt steeds donkerder. nu wil ik wel eens wat nieuws want ik ben nogal een gamer en hier mee kun je alles nog wel doen maar niet soepel en mooi. Ook download ik nog wel veel bij kazaa dus nog een schijf er bij. Nu vroeg ik mij af wat een goed systeem is voor mij. niet te duur. moet ik een ddr of sdram moederbord want ik heb geheugen zat.
Link naar reactie
Als gamer moet je niet op de prijs letten, een ABIT AG7 mobo, XP2000+, GF4Ti4200, SBLive5.1 en een 80GB 7200 RPM en 512 MB DDR geheugen zal wel voldoende zijn denk ik zo. Dat donker wordende scherm komt vermoedelijk doordat je de kleuren altijd al op 100% hebt staan, sommige monitoren kunnen daar erg moeilijk tegen...:P
Link naar reactie
Ik speel allerlei games altijd 3d ik zal we een paar voorbeelden geven medal of honor, grandprix 4,return to castle wolfestein,need for speed 5 en flight simulators bv microsoft flight simulator 2002 mijn budget is rond de 1000 euro. en ik kan een heleboel onderdelen nog gebruiken zoals cdrom brander hardeschijf floppy kast voeding(300 watt) fans genoeg soundblaster live en de monitor weet ik niet voor dit budget dus alleen -moederbord -processor -videokaart -geheugen als het een drr moederbord is want ik heb sdram -en nog een hardeschijf er bij een 40 gig ik denk die van maxtor en ik zet hem zelf in elkaar
Link naar reactie
[quote:2a5dee6e42="richardb"]Ik speel allerlei games altijd 3d ik zal we een paar voorbeelden geven medal of honor, grandprix 4,return to castle wolfestein,need for speed 5 en flight simulators bv microsoft flight simulator 2002 mijn budget is rond de 1000 euro. en ik kan een heleboel onderdelen nog gebruiken zoals cdrom brander hardeschijf floppy kast voeding(300 watt) fans genoeg soundblaster live en de monitor weet ik niet voor dit budget dus alleen -moederbord -processor -videokaart -geheugen als het een drr moederbord is want ik heb sdram -en nog een hardeschijf er bij een 40 gig ik denk die van maxtor en ik zet hem zelf in elkaar[/quote:2a5dee6e42] Denk dat de sugestie van Lykele een hele aardige is. Heb net een paar minuten geleden mijn bestelling door gegeven. Dat werd een Abit KX7-333 bord, moet erg goed zijn. Mijn andere mobo op een P4 is ook een Abit en geweldig nooit problemen draait dagen lang stabiel op hoge oc'snelheden. Samsung Pc 2700 geheugen 512 mb Maxtor D740X 40G schijf neem een liquid bearing is nog wat stiller. (Sallandautomatisering erg goedkoop de schijf en heb ik goede ervaring mee) Neem een Ti 4200 goedkoop en beste prijs/prestaties verhouding, merk maakt niet veel uit. Hangt er vanaf wat je er nog bij krijgt. Processor de rest van je geld :cry: Succes
Link naar reactie
[quote:c54a50d13b="boss63"] Neem een Ti 4200 goedkoop en beste prijs/prestaties verhouding, merk maakt niet veel uit.[/quote:c54a50d13b] Ohnee? Ik zou gewoon gelijk een goed merkje nemen... Leadtek bijvoorbeeld, dan weet je zeker dat je wel goed zit, met die goedkope dingen is het nog welles ellende!
Link naar reactie
Ik zou voor een ander mobo gaan, Epox of Shuttle oid. De Soltek werkt niet altijd even stabiel op max geheugensettings met meerdere DIMM's. De KT333 oplossingen van Epox en Shuttle zijn beiden erg snel, en ook niet te duur. Als het je verder toch niet uitmaakt dan zou ik gewoon naar de featureset kijken, wat moet er op zitten wat voor jou belangrijk is, en wat niet.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...