Ga naar inhoud

Aardig setje?


Aanbevolen berichten

Onderdeel Detail Processor AMD XP 1800 TRAY Moederbord Abit KR7A + RAID, Socket A, DDR ATA 133, Retail Geheugen Samsung 256 MB PC 2700 DDR Videokaart Abit Siluro GF3 , 64 Mb, TV/DVI + software, Retail Geluidskaart SoundBlaster SLIVE! 5.1 OEM NIEUW ! Harddisk Maxtor 80.0 GB UDMA 133 / 7200 RPM MX6L080L4 CD-Rom Pioneer 106-S , 16x/40x DVD / IDE CD-Rewriter Plextor INT. 40X/12x/40x RE-WRITER IDE Diskdrive A-grade Floppy Diskdrive 1.44 Mb Kast Chieftec DX-01SL-D, 340 Watt ATX Toetsenbord Logitech Internet Navigator PS2/USB Muis Logitech muis Monitor Iiyama 17 inch LM704UT Besturingssysteem Windows 2000 Cooler Alpha 8045 Case-cooler Papst 8412 NGL kast koeler Modem Etech 56K Nog leuke suggesties. Is een pc voor een thuiswerker, hoeven geen zware spellen op en moet vlot en stabiel draaien weer even mee kunnen. Evt voor videobewerking dig videocam
Link naar reactie
Nice :) Maar: -Waarom geen Abit KX7-333? Wel handig als je ook een KT333 bij dat PC2700 mem hebt.... -Pas op met die GF3, de GF3 serie staat bekend om zijn wat slechtere beeldkwaliteit. Als je dus erg veel werkt met die PC, dan zou een GF4 MX of GF4 Ti4200 misschien verstandiger zijn ivm 2D kwaliteit. -Misschien een Lite-on brander? die zijn net zo goed als Plextor, en hebben bij het gebruik van bijvoorbeeld CloneCD nog een aantal extra opties ook.
Link naar reactie
[quote:7d02cbdf45="BA"]Nice :) Maar: -Waarom geen Abit KX7-333? Wel handig als je ook een KT333 bij dat PC2700 mem hebt.... -Pas op met die GF3, de GF3 serie staat bekend om zijn wat slechtere beeldkwaliteit. Als je dus erg veel werkt met die PC, dan zou een GF4 MX of GF4 Ti4200 misschien verstandiger zijn ivm 2D kwaliteit. -Misschien een Lite-on brander? die zijn net zo goed als Plextor, en hebben bij het gebruik van bijvoorbeeld CloneCD nog een aantal extra opties ook.[/quote:7d02cbdf45] dacht dat de GF3 serie iets sneller was maar 440MX is net zo duur dus kan ook en wat jou betreft liever dus? 4200 wordt te duur Zag een leuke aanbod voor dit bord slechts 99 euro, KX7-333R is ong 150
Link naar reactie
Het ligt er een beetje aan waarvoor je hem gebruiken wil. Een GF4 MX heeft een betere 2D en TV-out als een GF3, maar de GF3 is wel DX8 compatible. Net wat je zelf belangrijker vind dus. Als er echt helemaal geen games op gespeeld worden kan je ook nog aan een MAtrox kaart denken. BTW, wissel die Plextor voor een Lite-on en je hebt wel geld voor een 4200 :D
Link naar reactie
[quote:a7bd35694e="BA"]Het ligt er een beetje aan waarvoor je hem gebruiken wil. Een GF4 MX heeft een betere 2D en TV-out als een GF3, maar de GF3 is wel DX8 compatible. Net wat je zelf belangrijker vind dus. Als er echt helemaal geen games op gespeeld worden kan je ook nog aan een MAtrox kaart denken. BTW, wissel die Plextor voor een Lite-on en je hebt wel geld voor een 4200 :D[/quote:a7bd35694e] Heb altijd goede ervaringen met Plextor gehad en worden vrijwel geen games op gespeeld dan is 440MX beter dus. Zou die K7-333 die extra 50 euro waard zijn? Merk je die snelheidswinst dus?
Link naar reactie
Ik denk het haast niet, helemaal niet in desktop apps. Maar als je een KT266A neemt dan kan je er ook wel PC2100 bij nemen, bespaart ook weer geld :) Lite-on en Plextor zijn evengoed, alleen zijn de ondersteuning van opties en de prijs bij Lite-on iets beter. Net waarnaar je voorkeur uit gaat dus.
Link naar reactie
[quote:01c8e37006="BA"]Ik denk het haast niet, helemaal niet in desktop apps. Maar als je een KT266A neemt dan kan je er ook wel PC2100 bij nemen, bespaart ook weer geld :) Lite-on en Plextor zijn evengoed, alleen zijn de ondersteuning van opties en de prijs bij Lite-on iets beter. Net waarnaar je voorkeur uit gaat dus.[/quote:01c8e37006] En bij evt wat oc'en van die amd is dan dat 2700 geheugen niet handiger? Dacht met die 1800 wel tot zo'n 1900 te kunnen komen met pc2700
Link naar reactie
[quote:77eaa260a0="its-me"]E-tech modem. Er zijn een aantal verschillende typen (met nogal verschil in prijs). PCI56AVP:probleemloze installatie, draait al een jaar perfect. PCI56MO: moeilijke installatie, niet alle benodigde bestanden staan op de cd-rom en belt meestal met 28k snelheid.[/quote:77eaa260a0] Mo is de mototrola versie?? waar staat avp voor en wat kost deze en waar te krijgen?
Link naar reactie
[quote:ed5c4eb9ba="kajutsa"]Ze hebben wel allebei burn-proof, maar ik heb me laten vertellen dat kwaliteit in het branden van muziek cd's bij plextor duidelijk de voorkeur heeft...[/quote:ed5c4eb9ba] Voor muziek moet je naar yamaha of Teac kijken, die zijn nog ff beter dan de plextor. Voor algemeen alround gebruik en voor het kopieren van spellen met SD2.5? beveiling is de Lite On het meest geschikt (prijs/kwaliteit verreweg het beste)
Link naar reactie
[quote:c0e2019ec3="Marcel de Reus"]ff een vraaggie: boss waar koop jij je Papst fans, want ik heb vanochtend toch mijn Delta er weer in moeten zetten omdat mijn PC telkens crasht met dit warme weer. Ik wil er nu dus 6 Papst fans inzetten.[/quote:c0e2019ec3] OC shop en freezinghardware of perfectsystems kun je ze allemaal krijgen/kopen dus.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...