Ga naar inhoud

3Dmark2001 SE score :(


Aanbevolen berichten

Je moet voor de lol eens de tech specs en de architectuur bekijken van de 3Dlabs P10. Die liegen er niet om, ze missen alleen een aantal DX9 functies, maar daar zit ik toch niet op te wachten, tegen de tijd dat we daar games voor krijgen heb ik allang weer een andere. Met drivers ben je bioj 3Dlabs echt wel aan het goede adres, als iemand OpenGL drivers etc schrijven kan dan zijn hun het wel. (mag ook wel als je videokaarten van 4000 euro maakt)
Link naar reactie
  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
LOL. Tegen die tijd dat er DX9 games zijn aan het einde van 2004 is die kaart daar al te sloom voor lol. (2 jaar tussenperiode, dat is hetzelfde als dat je nu met een GF2 Ti bezig bent.) Kijk naar wat ons de komende tijd te wachten staat, UT2003, Doom III, Deus Ex 2..... dan zal je toch echt wel met een stevige kaart aan moeten komen.
Link naar reactie
Ik beddenk net dat ik helemaal geen DX9 nodig heb. Ik ga namelijk Windows er binnenkort vanaf fllikkeren, Linux bevalt me veel beter. En iin Linux kun je: 1. Alleen maar OpenGL spellen spelen of je moet ze onder WineX laten draaien maar daar heb ik geen zin in (Windows is Windows en Linux is linux) 2. De spellen in Linux lopen net ff iets achter al moet ik zeggen dat Heretic 2 en Rune er erg goed uit zien en leuk zijn en dat ook Quake 3, RTCW en Neverwinter Nighst onder Linux draaien. BTW de GF2ti is nu nog geen eens zo gek langzaam. Vergeet niet dat ik niet zo bruut veel game hè. Hoogstens in schooltijd 1 uur per dag.
Link naar reactie
Tsja, is maar net wat je wilt. Jezelf doodergeren omdat je buurman een fantastisch spel heeft wat alleen onder windows draait ;) Ik ben ieg eigenlijk nog nooit een cool spel voor linux tegen gekomen (nou kijk ik ook niet zo vaak, koop ze toch niet :lol: ) Bovendien nog zoiets, je moet voor een beetje games onder linux denk ik al een nV kaart hebben, ATI etc doen vrijwel niks aan Linux drivers. Je hebt dan dus een lekker snelle kaart, maar bent nog steeds op software rendering aangewezen
Link naar reactie
Gelukkig maar dat er een hoop goede Linux proggameurs rondlopen die perfecte Linux drivers voor ATI gemaakt hebben ;) Bovendien moet je beter lezen: niet NWO maar NWN: Neverwinter Nights das ook nog brandnieuw en draait ook onder Linux. Is Quake 3 al zo verekte oud? Waarom zijn de grafics dan eigenlijk best goed? Dat kan een Geforce 256 echt niet renderen. Voor Linux games moet je BTW bij online shops zijn. Leuke echt voor Linux geschreven games die er ook nog goed uitzien zijn: Rune en Heretic II: beide RPG. Bovendien kun je een aardige bak Winddoos spellen ook onder Linux zionder snelheidsverlies draaien, namelijk met WineX de DirectX voor Linux. Oa Max Payne, Yedi Nights en veel andere DX7 en DX8 spellen draaien gewoon onder Linux, maar daar begin ik niet aan want Winddoos games zijn nogal duur (ik downde ze altijd, maar onder Linux wil ik geen illegale shit) terwijl je voor Linux ook goede games hebt die minder dan de helft kosten. Rune is bijvoorbeeld maar 18 euro en Heretic II 22 euro.
Link naar reactie
[quote:5200d9b788="supertuur"]Waarom geen illegale shit onder linux als ik vragen mag? Want dat leek me dan weer een beetje raar maargoed. Je zult er wel een reden voor hebben... :wink:[/quote:5200d9b788] Gewoon uit principe. Ik vind dat de mensen die spullen voor Linux maken beloons moeten worden omdat ze toch ondanks dat Linux nog geen 10% van het marktaandeel heeft er moeite voor doen. Tevens is al bijna alle software gratis dus waarom dan nog illegaal. Ik heb gewoon besloten daar niet meer aan mee te doen en voortaan netjes alles betalen. Ik heb ook bewust SuSE 8.0 Pro gekocht. Niet alleen omdat er manuals bij zitten maar ook om zo aan SuSE te laten zien dat er mensen zijn die hun werk waarderen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...