Ga naar inhoud

Even een (domme) vraag


Aanbevolen berichten

Jeh, das waar, maar ben toch wel een beetje ":oops:" omdat ik zelf dacht, en dus had gezegd dat het wel kon. Ik dacht denk alleen aan 'langzaam geheugen in snel bord kan, maar draait dan ook langzaam' en dat dat dus ook andersom geldt. Maar ik was even vergeten dat het hier niet alleen om de groote van de vierkantjes ;) ging maar ook om de vorm. SDRAM kan dus niet in mobo's voor DDR (tenzij er.. ja oke). Toch bedankt :)
Link naar reactie
Nee helemaal fout ;) DDR is namelijk SDRAM, het heet officieel DDR SDRAM. DRAM is de basis standaart = Dynamic Random Acces Memory En daarvan is de SDRAM techniek afgeleid = Synchroon DRAM Ook RDRAM is een DRAM standaart, maar ze hebben de afkorting een beetje vervormt :P Rambus Direct Random Acces Memory Nu gaat het er dus op dat eerst er geen DDR was het PC66, PC100, PC133 gewoon SDRAM genoemt kon worden. Nu heet SDRAM om onderscheidt te maken tussen DDR en SDRAM. SDR (single data rate) SDRAM en DDR (double data rate) SDRAM, maar het is dus allebei SDRAM. Nu is hte toch nog een nuttig topic geworden ;) :P
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...