Ga naar inhoud

Hoe herken ik Dane Elec memory


Aanbevolen berichten

Hallo allen, Misschien een domme vraag, maar ik heb net een nieuwe PC gekocht waarin ik Dane-Elec geheugen besteld heb: 512Mb DDR Dane-Elec D1D333-06464R. Als ik de kast opendoe zie ik een geheugenmodule met Samsung chips :-? Klopt dat wel, of gebruikt Dane-Elec Samsung onderdelen? P.S.: Kan ik op een of andere manier vaststellen wat voor Athlon XP (1800+, 1900+, 2000+ etc.) er in zit zonder de koeler te verwijderen? Alvast bedankt! Jean-Marc.
Link naar reactie
Ik heb gekeken, maar er zit alleen een stickertje op met ook daarop het Samsung logo en een nummer (ben ik even kwijt). Welke optie uit SisoftSandra heb ik nodig om de code van het geheugen uit te lezen? Ik heb een versie gedownload, maar ik heb het nog niet gevinden tussen te beschikbare opties. (geheugenbenchmark kwam wel exact overeen met mijn verwachte configuratie: AMD XP2000+ KT333 PC2700 CL2.5DDR) Het blijft voor mij dus onduidelijk of ik echt Dane-Elec gehad heb of een ander merk (en er dus 30 EUR te veel voor betaald zou hebben :cry: ). Jean-Marc.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...