Ga naar inhoud

Nogmaals te warm??


Aanbevolen berichten

Ja ik zit nu ff een grote opdracht in mijn pas nieuwe pc uit te voeren, en nu loopt de temp van mijn AMD 2000+ processor op naar 56 Celcius en mijn (3e temperatuur in speedfan 4.05, volgens mij is dat de HD) werd 50 (! ?) graden... is dit veel?? wat is het maximum, wat kan ie maximaal aan? ik heb geen fan02 of fan03 fan01 = 2722 RPM ik werd een beetje bang en heb toen de kast opengeschroefd. nu is temp 1 nog "maar" 52 graden, temp2 27 en temp3 30 Duz, wat is jullie mening, casefan erbij ofzo??? :roll:
Link naar reactie
het is net een nieuwe pc, zelf samengesteld. er zit een 80×80mm heatsink in met een (volgens mij) casefan erop. dat smeerde die man van de winkel me aan. nog ff iets anders, op een al wat oudere pc (PIII 733 MHz) heb ik net ook speedfan geinstalleerd. daar heb ik alleen heel veel meer waarden: Temp3: 64 graden Temp: 64 graden HD0: 62 graden temp1: 36 graden temp2: 36 graden temp: 35 graden Fan01 4856 RPM Ik heb op die andere pc nog steeds de kast open en de temp is weer aardig gezakt. 50 graden CPU wat is nou eigenlijk temp 1 2 3 enz. ???? :roll:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...