Ga naar inhoud

Chieftec: WX of DX???


Aanbevolen berichten

K wilde een nieuwe Chieftec kast kopen, en ik heb twee keuzes: Of de DX midi-tower (entry level server tower, 320W), vermoedelijk bij de tweakshop, Of de WX midi-tower en 360 W voeding bij de norrod (www.norrod.nl). Beide beschikken over een fan in de zijdeur en extra fan-mogelijheden, maar er zit 10 euro verschil tussen in het voordeel van de WX, wat mist die wat de DX wel heeft (gezien het feit dat er ook een 360 W voeding bij zit???)
Link naar reactie
[quote:e2c45657ad="lykele"]K wilde een nieuwe Chieftec kast kopen, en ik heb twee keuzes: Of de DX midi-tower (entry level server tower, 320W), vermoedelijk bij de tweakshop, Of de WX midi-tower en 360 W voeding bij de norrod (www.norrod.nl). Beide beschikken over een fan in de zijdeur en extra fan-mogelijheden, maar er zit 10 euro verschil tussen in het voordeel van de WX, wat mist die wat de DX wel heeft (gezien het feit dat er ook een 360 W voeding bij zit???)[/quote:e2c45657ad] WX is Winner serie en heeft ander type koelsleuven (ruitjes) dan de DX is Dragon serie (sleuven) Ik vind Dragon iets eleganter, verder geen verschil volgens mij
Link naar reactie
[quote:cda9a7d041="Marcel de Reus"]Moet je ff op www.chieftec.com kijken hoe ze eruit zien. Want misschien hebben ze ook niet zo' n praktische binnenkant met schuifsystemen en fan holders het is dacht ik namelijk de serie voor de Dragons, ze hebben nu overigens weer een nieuwe Matrix serie.[/quote:cda9a7d041] Nee winnner is de nieuwe serie voorkant zit iets anders dan bij Dragon, verder geen grote verschillen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...