Ga naar inhoud

cpu te heet op 55* ?


Aanbevolen berichten

:?: hallo ik heb een systeem met eem AMD athlon XP 2000+ op een MSI Ultra URU moederboard maar... het systeem shut down als de cpu 55* graden bereikt het is niet een instelling in de bios vraag ?... weet iemand iets van een ingebouwde veiligheid van AMD of MSI , en hoe deze te omzeilen cq te verwijderen ( ik heb elezen dat de cpu to 90* graden kan ) ??? alvast bedankt Vic
Link naar reactie
Dat zei je niet ;) Je zei alleen dat het geen istelling in het BIOS was, dat kan net zo goed betekenen dat jij dacht dat de optie om het in te stellen niet in het BIOS stond. Dan is het dus geen mobo beveiliging als je zeker weet dat het uitstaat. AMD heeft er geen standaart beveiliging inzitten. Weet je zeker dat het alleen bij 55 graden is? Dus dat het niet bijvoorbeeld aan een zwakke voeding oid kan liggen? Heb je misschien een software proggie voor de teps zoals CPUcool draaien en het niet daar per ongeluk in gesteld?
Link naar reactie
[quote="sagittarius"]:?: hallo ik heb een systeem met eem AMD athlon XP 2000+ op een MSI Ultra URU moederboard maar... het systeem shut down als de cpu 55* graden bereikt het is niet een instelling in de bios vraag ?... weet iemand iets van een ingebouwde veiligheid van AMD of MSI , en hoe deze te omzeilen cq te verwijderen ( ik heb elezen dat de cpu to 90* graden kan ) ??? alvast bedankt Vic[/quote] Hoi Volgens user manual kun je in het BIOS onder Power Management de beveiliging uitschakelen: 55 gr. kan-ie zat hebben. "CPU Critical Temperature If the CPU temperature reaches the upper limit preset in this setting, the warning mechanism will be activated. This helps you to prevent the CPU overheating problem."
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...