Ga naar inhoud

Computer samengesteld...


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik wil toch wel heel graag even horen of deze samenstelling wordt goedgekeurd. Ik heb er namelijk erg lang over nagedacht en het zou zonde zijn als ik nu toch iets over het hoofd heb gezien... Maar goed, het komt op het volgende neer: - Moederbord ATX ASUS A7V333 Socket-A - Processor + koeler Athlon XP PR 1800+ (1,53 Ghz) BOXED - Geheugen 256 DDR sdram (pc2700) merk: Samsung (CL2) - HardDisk MaXtor D740X, 40GB, ATA-133 IDE, 7200rpm - Videokaart Leadtek Ge-Force 4 MX-440 64Mb DDR Tv-Out retail - CD-Rom Asus 52 x retail CD S520 - Floppy NEC FDD 1.44Mb, 3.5 - Kast ANTEC Midi-Tower KS282 300Watt - Monitor AOC 7VLR 17" .27 Dot Pitch - Keyboard Safeway SW23 PS/2 Multimedia - Muis LOGITECH Pilot+ Wheelmouse Optical PS2/USB - Geluidskaart Creative Labs Sound Blaster PCI 128 Bulk - Boxen Genius Hi-Fi Multimedia Spkr SP-G10 Retail 200Watt Dit hele systeem kan ik aanschaffen voor zo'n 1000 euro. Dat is geloof ik toch niet zoveel geld hiervoor, of wel? In elk geval wacht ik graag jullie reactie af... Groeten, Arthur
Link naar reactie
[quote:e8c6d05cb7="supertuur"]Hoi allemaal, ik wil toch wel heel graag even horen of deze samenstelling wordt goedgekeurd. Ik heb er namelijk erg lang over nagedacht en het zou zonde zijn als ik nu toch iets over het hoofd heb gezien... Maar goed, het komt op het volgende neer: - Moederbord ATX ASUS A7V333 Socket-A - Processor + koeler Athlon XP PR 1800+ (1,53 Ghz) BOXED - Geheugen 256 DDR sdram (pc2700) merk: Samsung (CL2) - HardDisk MaXtor D740X, 40GB, ATA-133 IDE, 7200rpm - Videokaart Leadtek Ge-Force 4 MX-440 64Mb DDR Tv-Out retail - CD-Rom Asus 52 x retail CD S520 - Floppy NEC FDD 1.44Mb, 3.5 - Kast ANTEC Midi-Tower KS282 300Watt - Monitor AOC 7VLR 17" .27 Dot Pitch - Keyboard Safeway SW23 PS/2 Multimedia - Muis LOGITECH Pilot+ Wheelmouse Optical PS2/USB - Geluidskaart Creative Labs Sound Blaster PCI 128 Bulk - Boxen Genius Hi-Fi Multimedia Spkr SP-G10 Retail 200Watt Dit hele systeem kan ik aanschaffen voor zo'n 1000 euro. Dat is geloof ik toch niet zoveel geld hiervoor, of wel? In elk geval wacht ik graag jullie reactie af... Groeten, Arthur[/quote:e8c6d05cb7] Prima systeem ik mis alleen casefans. AMD adviseert bij hun boxed versie minimaal 2 extra casefans te plaatsen. En idd waarvoor gebruik je het? Wil je intensief gamen dan kun je idd beter voor een GF4 ti4200 128MB of als je dat te duur is een GF4 ti4200 64MB. Dan is ook 256MB aan de krappe kant. Je kunt als je wilt gamen beter voor 512MB geheugen gaan. En een brander? Of gebruik je die niet? Verder is 1000 euro een zeer nette prijs voor awt je opsomt. Wat gaan die prijzen toch hard :(
Link naar reactie
Haha, volgens mij moet ik mijn woonplaats maar weghalen, want ik hoor steeds dat Noud en Eynstein gedoe :wink: Doen ze trouwens echt niet aan afhalen, ook al woon je ernaast? Niet slim :-? Maargoed, bedankt voor de info... En btw, ik zat ook al te denken aan meer geheugen en misschien een ander kaartje... Maar de info van de casefans is handig... Dat wist ik niet. Brander is reeds in bezit :wink: Bedankt allemaal!
Link naar reactie
[quote:e1f75472ee="supertuur"]Haha, volgens mij moet ik mijn woonplaats maar weghalen, want ik hoor steeds dat Noud en Eynstein gedoe :wink: Doen ze trouwens echt niet aan afhalen, ook al woon je ernaast? Niet slim :-? [/quote:e1f75472ee] Je moet ze gewoon eens mailen, wie weet valt er wat te regelen. (ik heb welles begrepen dat hij iets in eindhoven wegbracht)
Link naar reactie
Het bord is vrij compleet geloof ik, maar ik heb mijn keuze eigenlijk alweer een beetje veranderd. Ik wilde eigenlijk gaan voor de Gigabyte 7VRXP. Deze heeft ook KT333,en nog RAID, USB2.0, on-board sound (waardoor de geluidskaart ook weer vervalt), en 100 mbit LAN, dual BIOS. En dat voor dezelfde prijs als de A7V333 (zonder RAID en al die dingen). En het gigabyte bordje krijgt bij hardware.info ook nog eens een award ook (de silver award geloof ik). Wat Eynstein betreft, ik zal eens gaan kijken, maar heeft iemand hier eigenlijk ervaring mee? Want ik had de zaak (toevallig) bij tweakers zien staan en bij survey waren mensen die behoorlijk gezeik hadden gehad met Noud?! Toch wel wat probleempjes... En is de zaak duur? Naar mijn mening is digiworldbv.nl erg goedkoop? Nouja, ik zal het eens uitzoeken. Een winkel in de buurt is natuurlijk erg fijn. iig bedankt en groeten, Tuur
Link naar reactie
Bord is traag met harddisks op IDE-poorten; zie mijn onderwerp. Verder heb ik slechte ervaringen met AOC-monitoren; je kunt beter voor bijvoorbeeld Belinea, hansol of, nog beter, Samsung gaan. Los van het moederbord heb je natuurlijk een fijn systeem. Oh ja, maak er een RAID-systeem van; dan is je HD veel sneller!
Link naar reactie
Dat Gigabyte bord is idd ook een prima keuze. Nix mis mee. Eynstein is een prima shop hoor. Heb er zelf ook het een en ander gekocht en toen mijn videokaart stuk ging had ik binnen een week een nieuwe :) Dat komt oa omdat Noud gewoon een toffe gast is. Hij stuurde direct een nieuwe, terwijl de kaart normaal eerst ter controle langs de fabriek moet waardoor het meestal zo'n 3 tot 6 weken gaat duren.
Link naar reactie
Ik zal het maar gelijk even hier vragen want anders moet ik weer een hele nieuwe thread starten en dat vind ik onzin: Ik heb net een tweak utility gedownload voor mijn Geforce... Ik heb een Club3d Geforce2 64 mbram DDR... Meer weet ik ook niet precies, maar het progje zegt in elk geval dat mijn core 250 is en mijn clock is 401 (standaard instellingen). Kan iemand mij vertellen hoe ver ik dit ongeveer kan opkrikken? zonder mijn systeem te beschadigen? in wat voor stapjes moet ik dat doen? Alvast bedankt :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...