Ga naar inhoud

Nieuw moederbord?


Aanbevolen berichten

Gisteren had ik een berichtje op forum geplaatst dat mijn PC geen apparaten detecteerde op de primaire bus. oorzaak: "ik was een AC3 bestand om aan het zetten naar een mp3 en was tegelijk aan het proberen een cd'tje te branden(Misschien heel onverstandig) want een beetje daarna was het beeld bevroren, hij deed niets meer. Ik resette de PC en het bovenstaande gebeurde." Kan daar het moederbord van kapot gaan? (hd + brander op dezelfde bus). Ik heb hem naar de winkel gebracht en tja, die zeggen onmiddellijk een nieuw moederbord en dat gaat mij veel €'s kosten Denken jullie ook dat er niets aan te doen is of zoeken ze in die winkel de gemakkelijkste oplossing... Ik denk aan het nogal kort maar krachtige antwoord van een zekere Deguchi-san: "gewoon uw jumperke van cmos op clear zette bij mij toch" of gewoon batterijtje uitnemen om bios te resetten Moest het dan toch zo zijn dat ik helaas een nieuwe moet gaan kopen, welk moederbord raden jullie mij aan?voor een athlon tb1.333GHZ fsb266
Link naar reactie
Heej de goedkoopste site die ik ken met computer onderdelen is toch wel [url]http://www.europc.nl/[/url] dus ik zou daar ff kijke als ik jou was en als je tog wat geld hebt, voor 105,- heb je een AMX XP 1800+ en daarvoor een moederbord bijv. de MSI KT3 Ultra voor 115,- is ook errug goed maar bekijk die site maar ff want ik heb nog geen goedkopere gezien :wink: .:MassoL:.
Link naar reactie
[quote:d65e962c12="B-Real"]Heej de goedkoopste site die ik ken met computer onderdelen is toch wel [url]http://www.europc.nl/[/url] dus ik zou daar ff kijke als ik jou was en als je tog wat geld hebt, voor 105,- heb je een AMX XP 1800+ en daarvoor een moederbord bijv. de MSI KT3 Ultra voor 115,- is ook errug goed maar bekijk die site maar ff want ik heb nog geen goedkopere gezien :wink: .:MassoL:.[/quote:d65e962c12] Zeg ik ga wel geen nieuwe PC kopen!!!!!!! goedkopere site? www.bora-computer.de
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...