Ga naar inhoud

Is dit een goede setup...?


Aanbevolen berichten

He hallo iedereen... Ik ga dus een nieuwe comp bouwen, maar ik wil ff zeker weten of ik de goeie spullen koop er voor. Hier is de lijst met dingen.... Ingredienten van de BLITZ ACE EVO 1: Amd XP-2200+ Asus A7V333 Raid Thermal Take Volcano 7+ Samsung 512 MB DDR333 Maxtor 80GB 7200 RPM (fluid bearring) Maxtor 40GB 5400 RPM Leadtek Winfast A250 Ultra (GF4 4600) Creative SB Live Player 5.1 Realtek 10/100 Mbit netwerk kaartje Plextor 40/12/40 CDR/CDRW LG 52 CD-ROM Samsung FDD Dit alles zit in een Recom Black Stealth kast met Side Window en in totaal 6 extra koelers + neon leds en andere coole shit. En ik heb er een 19'' monitor bij en een Dolby boxen setje van creative (Creative Inspire 5.1 5300) Nou is mijn vraag dus of dit een goede setup is, of dat ik b.v. een andere mobo zou moeten nemen...?? ik hoor het nog wel, Blitz PS alle spullen heb ik gekocht bij eynstein.nl (ook de recom black stealth kast)
Link naar reactie
Dat je die spullen bij Eynstein ging halen konden we zo ook wel zien ;) Mobo is wel goed, maar misschien wil je nog wat OC'en oid? Dan ben je beter af met een Epox, al hebben ze die niet bij Eynstein. Die soltek die hun hebben doet het ook wel goed. Tenzij er natuurlijk features op zitten die je nodig hebt. Ziet er goed uit, maar misschien wil je een andere koeler? Die TT maakt een ontzettend kabaal, en zo goed koelt hij nou ook weer niet. Je kan dan beter naar een Zalman CPNS5100CU kijken, of als je ook nog overklokken wilt een Alpha of Swifttech oid. Waarom geen Audigy in plaats van een SB Live? Ik heb die kaart ook, en EAX Advanced klinkt wel heel mooi :DIs wel wat duurder natuurlijk. Verder ziet het er wel goed uit :)
Link naar reactie
nog een opmerking waarom 1x 40gb 5400 rpm en 1x 80gb 7200rpm? je heb een RAID controller, en die gebruik je niet eens. ik zou 2x60gb of 2x80gb 7200rpm op die RIAD controller op stripping zetten, de HDD is namelijk de grootste bottleneck in die opstelling. verder sluit ik me aan bij wat BA zegt, Audigy geluids kaart is stevig aan te raden, heb ik ook en hij is erg goed.
Link naar reactie
De transfersnelheden van mijn netwerkje gingen een factor 3 omhoog toen ik overstapte van Realtek naar Intel - omdat 3com uitverkocht was. Dus je kunt het verschil wel degelijk merken, maar of dat het prijsverschil waard is, daar laat ik me niet over uit. Het is afhankelijk van wat je ermee doet.
Link naar reactie
Ik zou ipv een creative geluidskaart voor de philips geluidskaart gaan, onlangs nog een test gelezen (sorry weet niet meer waar) dat die het beste geluid gaf in gamez en Creative is zo zwaar k*t wat betreft driver ondersteuning. ik zou gaan voor de ti-4400, scheelt niet zoveel qua snelheid, maar een boel qua prijs Teac brander ipv de plextor en dan de toshiba dvd ipv cdrom btw, ik zou niet voor zwart gaan maar voor deze kast ;) [img:4c466a0e36]http://www.eynstein.nl/a/2202.html[/img:4c466a0e36] (zit standaard al een ruit in, en is dus net zo duur als de zwarte)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...