Ga naar inhoud

Cooler Athlon XP 1700+


Aanbevolen berichten

Hallo , Heeft iemand een tip voor mij, ik heb net een Amd Athlon XP 1700+ gekocht met een MSI KT3 Ultra bord. Heeft iemande een tip voor de cooler, deze maakt een ongeloofelijke herrie. Zijn er compleet geruisloose coolers voor niet een alte hoge prijs. En p4 koeler hoor je bijna niet :( Gr. Jelmer
Link naar reactie
Je weet niet eens wat voor cooler hij heeft ;) Je kan naar een Zalman CNS5100CU kijken, die koelt goed en is van zichzelf heel stil. Als dat niet genoeg is dan zit er ook nog een schakelaar op om hem op 7V te zetten. En gebruik de zoekfunctie ook eens, er zijn hier al 5000 koelertopics geweest denk ik.
Link naar reactie
Ze zijn wel stil, maar de airflow is nou ook weer niet zo superhoog. Het probleem van veel coolers tegenwoordig is dat het heatsink design gewoon brak is, dan proppen ze er maar een vette delta fan op om toch nog goed te coolen. Als je er dan dus weer een mindere op zet dan zal hij het een stuk minder doen. De TT Vulcano is ook zoiets, daar hebben ze ook maar een 37 CFM fan op gepropt om nog een beetje koelvermogen over te houden.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...