Ga naar inhoud

ik kan op Mijn computer kan maar 2 apparaten aansluiten


Aanbevolen berichten

Hey, Misschien kan een van jullie mij helpen. Ik kan in mijn computer maar 2 apparaten (exclusief diskettedrive). bijvoorbeeld ik kan maar 2 harde schijven aansluiten op de voeding. Doe ik er nog een cd-rom speler bij doet de hele computer niks meer. Wie kan mij helpen??? Speceficaties comp. AMD K6 233 MHz 64 MB ram 2 HD 10 GB en 3 GB allebei maxtor 2 CD rom Beide LG 1 24x 1 52x Windows XP AMI BIOS America Megatrends Voeding 250 Watt Ik heb wel een comp gehad met 200 Watt en daar kon ik wel 4 apparaten aansluiten dus ik vind dit en beetje vaag Ik hoop snel een reactie te krijgen. Alvast bedankt Jasper
Link naar reactie
[quote:1be73b0d56="djcrewthethij"]Hey, Misschien kan een van jullie mij helpen. Ik kan in mijn computer maar 2 apparaten (exclusief diskettedrive). bijvoorbeeld ik kan maar 2 harde schijven aansluiten op de voeding. Doe ik er nog een cd-rom speler bij doet de hele computer niks meer. Wie kan mij helpen??? Speceficaties comp. AMD K6 233 MHz 64 MB ram 2 HD 10 GB en 3 GB allebei maxtor 2 CD rom Beide LG 1 24x 1 52x Windows XP AMI BIOS America Megatrends Voeding 250 Watt Ik heb wel een comp gehad met 200 Watt en daar kon ik wel 4 apparaten aansluiten dus ik vind dit en beetje vaag Ik hoop snel een reactie te krijgen. Alvast bedankt Jasper[/quote:1be73b0d56]wat moet je met twee cdrom spelers? een is toch voldoende. oke'een brander en een cdrom is normaal maar twee x cdrom?????? :roll:
Link naar reactie
[quote:5eaafa4834="spiderned"][quote:5eaafa4834="plextor"]wat moet je met twee cdrom spelers? een is toch voldoende. oke'een brander en een cdrom is normaal maar twee x cdrom?????? :roll:[/quote:5eaafa4834] nou, ja; dat maak hij toch zelf wel uit :roll: Als zet hij 4 Cd roms erop :lol:[/quote:5eaafa4834]wat zijn we weer vriendelijk. het forum is echt zo dood als een pier ik stop er mee
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...