Ga naar inhoud

PcMark uitslag. goed of niet??


Aanbevolen berichten

ik weet niet of deze vraag hier past, maar kon zo geen andere forum vinden. dit is mijn systeem: AMD duron 800 mhz 512 mb SDram Sis730s onboard videokaart Maxtor 40 GB 7200 RPM HD dit is mijn score bij PCmark: CPU score: 1888 Mem score: 1237 HDD score: 868 en dit is de link naar mijn gehele uitslag: http://service.madonion.com/servlet/Index?pageid=/orb/projectdetails&projectType=7&projectId=434964 is dit een beetje redelijk voor dit systeem, of kan ik beter scoren met dit systeem, en zo ja, hoe kan ik de score dan verbeteren.. thanx
Link naar reactie
kan niet publishen. :cry: komt waarschijnlijk omdat ie mn mobo niet vindt, maar das wel vreemd niet??? maar bij jou staat ook een heel ander rijtje qua verschillende testen e.d, bij die van mij staan veel meer waarden... ow, maar ik zie dat jij 3dmark gebruikt en ik pcmark, zit daar ook nog weer verschil tussen :wink:
Link naar reactie
[quote:812f3d2322="Richard16"]Ik heb precies hetzelfde. Alleen dan ging ik hem benchmarken met 3d mark 2001SE had ik een coole score van 330! 8) . Nu zit er een nieuwe videokaart in en nu issie 1300. Nvidia RIVA TNT 2. 32MB 8)[/quote:812f3d2322] Hmm,das idd een vette score :wink: !!
Link naar reactie
Volgens mij is dat niet van belang (ik neem maar even aan dat je die 3Dmark score bedoeld) omdat in beide gevallen toch die TNT2 de beperking is. Verder zou bij die duron de memscore sowieso hoger moeten liggen, omdat de duron's en TB's het daarin vaak beter deden als de Intel chipsets voor de P3. CPU score zou sowieso ook beter moeten zijn, HD score hangt van de HD af.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...