Ga naar inhoud

eynstein monster machine EVO I


Aanbevolen berichten

erg mooi systeem zo dat eynstein systeem. Zelf durf ik niks te modden aan m'n kast (bedoel met een kast van 50 gulden ok, maar hier zet ik de zaag niet in) en dan zou dit ideaal zijn. Echter fans en hardware zoek ik liever zelf uit, en pruts daar mee. Een overclockt systeem kopen ... mwah de lol van het oc-en is juist zelf ermee bezig zijn en 100x 3Dmark doorlopen. Weet wel dat mijn volgende systeem ook een P4 zal bevatten, leuk speelgoed is dat geworden zeg :D
Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Quote van Noud toen ik vroeg of hij al veel reaktie had gehad op de pc [color=brown:cfe2eb115e]Yep, iedereen kijkt naar de case :) Zoals jij al stelt het onderwerp is casemodding. Mij gaat het er veel meer om dat het een overklok is van 1.1gHz. Toch hebben we in 12 uur tijd drie black stealth cases verkocht incluis bluelight en windows LOL. Zojuist komt ups binnen met de eerste shipment AMD thoroughbred cpu's. Naar het schijn hebben wij 25% van de stock van deze distri nu in handen :) Daar ga ik dadelijk mee aan de slag....(joepie :)[/color:cfe2eb115e] Zeer benieuwd hoe doe thoroughbred het gaan doe qua overklok :D btw week 24 ;) 2200+ (1.8 ghz) eerste test, hij loopt dmv fsb klokken op 2 ghz, unlocken lukt nog niet, er is een bios update gewenst voor de mobo's en nog even over die BlackBeaty van Eynstein. [quote:cfe2eb115e]De cpu's zijn van een bepaalde versie en package date. De voltage is gemod naar 1.825V. Het bord is een bord met een aantal instellingsmogelijkheden en als belangrijkste de I845E chipset (die native 133Mhz fsb al ondersteund). [/quote:cfe2eb115e] Met andere woorden, die overklok gaan jij en ik helemaal niet gemakkelijk halen als we zelf de onderdelen los bestellen en zelf gaan prutsen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...