Ga naar inhoud

moederbord xp


Aanbevolen berichten

[quote:4653ab41e8="kristof"]Ik wil alvast iedereen bedanken voor de goede raad. Nu alles nog even op een rij: Chieftec dx01w solteksl7drv05 ati radeon 8500 athlon 2000+ 512 mb ddr ram pc2700-333mhz enermax casekoeler? 80mm? koeler nog na te zien?Alfa? Zalman? of toch Thermaltake volcano+[/quote:4653ab41e8] Yep lijkt me een mooi setje, bij www.tweakshop.nl hebben ze leuk aanbiedingen met 4 casefan's erbij voor 40 euro en goede voedingen 340W chieftec.
Link naar reactie
[quote:c836f68f48="kristof"]Ik wil alvast iedereen bedanken voor de goede raad. Nu alles nog even op een rij: Chieftec dx01w solteksl7drv05 ati radeon 8500 athlon 2000+ 512 mb ddr ram pc2700-333mhz enermax casekoeler? 80mm? koeler nog na te zien?Alfa? Zalman? of toch Thermaltake volcano+[/quote:c836f68f48] Prima systeem 8) Wat voor merk RAM neem je? Samsung? En een Enermarx casefan erbij is altijd handig en dat moet je idd een 80mm hebben. Ik zou er BTW 2 in doen 1 voor en 1 achter, dan heb je een lekkere airflow door je kast.
Link naar reactie
[quote:efa9ae9e3d="kristof"]Men raad mij nu aan een abit kx7333 ipv de soltec. Bij www.maxipc.be levert men geen soltec. Is dit bord even goed? Nogmaals dank.[/quote:efa9ae9e3d] Lijkt m,e een prima bord om te oc'en Softmenu 3 is heel makkelijk om je pc harder te laten lopen. Weet niet hoe het prijstechnisch zit, Abit zijn meestal niet de goedkoopste maar wel heel stabiel en snel. (heb zelf ook Abit) Zie net 140 euro leuke prijs denk ik voor zo'n bord
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...