Ga naar inhoud

Geheugen vraag


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuw systeem aangeschaft. Pentium 4, 2,26 GHz MSI 845e max moederbord 512 DDR PC2100 interngeheugen. Ik heb echter mijn twijfels over het interne geheugen. In Windows XP Home geeft de PC keurig 512 Mb Ram weer, maar bij het opstarten geeft de BIOS 128 Mb Ram aan. Mijn vraag: wat klopt, en hoe kan ik dat controleren? George
Link naar reactie
[quote:ae2bf95ff1="Foxenberg"]Als het goed is, is er ook een lite versie. Die is gratis. Niet alle features werken, maar diegene die je nodig hebt, wel. Gewoon System summary draaien. Daar staat het -geloof ik- in.[/quote:ae2bf95ff1] Je kunt de proffessional ook kraken. Of een FOSI-rip downloaden(KaZaa)
Link naar reactie
[quote:a72e6611dd="Foxenberg"][quote:a72e6611dd="egslim"]Op dit forum worden discussies over illegale software niet getolereerd.[/quote:a72e6611dd] Zo is het maar net. Dat trachtte ik dus ook op een subtiele manier aan de man te brengen, maar dat schoot het doel voorbij. :evil:[/quote:a72e6611dd] moderator: sluit deze topic bij deze dan maar.
Link naar reactie
[quote:8910a3593e="ruudpel"]maar uit pure nieuwsgierigheid waarom koop je een 533 MHz FSB processor met PC2100 geheugen? Zelfs PC2700 kan niet aan de bandbreedte voldoen die de PIV opeist, laat staan PC2100.[/quote:8910a3593e] Daar had ik geen inspraak over. Het systeem zat zo in elkaar en ander/beter geheugen kostte alleen maar extra. Zo is het ook prima, voor mij. ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...