Ga naar inhoud

Waar zet ik een casefan?


Aanbevolen berichten

[quote:dcfe13b9fa="simba"]je voeding los in je pctje leggen en een fan plaatsen op de plaats van de voeding werkt erg goed niet zagen niets (alleen eff plaatje gemaak voor fan gat groter dan fan "lastig"erg lastig)[/quote:dcfe13b9fa] daar willen wij natuurlijk wel een plaatje van zien hier :D :D :D
Link naar reactie
[quote:02cc2a2161="crazy J"][quote:02cc2a2161="simba"]je voeding los in je pctje leggen en een fan plaatsen op de plaats van de voeding werkt erg goed niet zagen niets (alleen eff plaatje gemaak voor fan gat groter dan fan "lastig"erg lastig)[/quote:02cc2a2161] daar willen wij natuurlijk wel een plaatje van zien hier :D :D :D[/quote:02cc2a2161] Helaas ben ik niet in het bezit van een digitale camera :( :cry: :cry: :cry:
Link naar reactie
Als topic startter wil ik jullie toch op de hoogte houden. Na het plaatsen van 2 fans, 1 achterin en 1 op de videokaart waren de temps al flink gedaalt, nu heb ik inmiddels een fan aan de zijkant die rechtstreeks op de cpu blaast wat ook nog eens een verlaging geeft van een graad of 5C. CPU is nu 36C. en de video is 32C. kan er toch mee door dacht ik zo te weten, nu maar ff wcahten op een echte warme dag. In ieder geval bedankt voor de tips. ps zagen was ik niet gewend in mijn pc, maar het is gelukt.
Link naar reactie
[quote:0aa16b2e19="bajnok"]Als topic startter wil ik jullie toch op de hoogte houden. Na het plaatsen van 2 fans, 1 achterin en 1 op de videokaart waren de temps al flink gedaalt, nu heb ik inmiddels een fan aan de zijkant die rechtstreeks op de cpu blaast wat ook nog eens een verlaging geeft van een graad of 5C. CPU is nu 36C. en de video is 32C. kan er toch mee door dacht ik zo te weten, nu maar ff wcahten op een echte warme dag. In ieder geval bedankt voor de tips. ps zagen was ik niet gewend in mijn pc, maar het is gelukt.[/quote:0aa16b2e19] Post ff pictures en voor een warme dag zet je gewoon de verwarming op 35 graden 8)
Link naar reactie
[quote:2756b6de6a="Marcel de Reus"]Ik vind het altijd leuk om te zien hoe mensen hebben gezaagd en wat voor monstefans erin zitten :D[/quote:2756b6de6a] Ik had dat nog nooit gedaan maar is aardig gelukt. [img:2756b6de6a]http://home.wanadoo.nl/bajnoksag/plaatjes/casefan.jpg[/img:2756b6de6a]
Link naar reactie
Er zit een Enemax 92x92x25mm op. Heb eerst geprobeert om een 120mm YS-Yech Silent te krijgen maar die kon ik zo 1,2,3 niet vinden. Geluid maakt me niet zoveel uit omdat ik erg slecht hoor en deze hoor ik dus ook niet. De rest van de familie heeft er volgens hun geen last van. Het resultaat is prima. Inmiddels zitten er nu 4 fan's in en blijf ik gewoon fan van Ajax.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...