Ga naar inhoud

Welk MB moet ik kopen voor een Dual Athlon MP 2100


Aanbevolen berichten

www.tweakers.net/pricewatch Daar kan je winkels vinden. Tyan maakt idd goede MP borden. Ik geloof dat de Asus A7M266-D ook redelijk goed is, alleen die heeft maar 5 sloten, waarvan 2x 64 bits. Nog iets waar je op letten moet, als je een systeem gaat bouwen met 2 CPU's er in, dan moet je voeding erg sterk zijn. Een goede 450W voeding is wel aan te bevelen.
Link naar reactie
ik zelf heb een dual AMD board van Socket A samen met een enermax voeding. online gehaal [url=http://www.ernstbobbie.nl/ErnstBobbie!.htm]###[/url] afgelopen maand nu nog gee ntijd gehad voor in bouwen in nieuwe kast. [color=red:7097c0a85c][i:7097c0a85c]edited by Slashhead. Link eruit gesloopt[/i:7097c0a85c][/color:7097c0a85c]
Link naar reactie
[quote:724b8f17a3="BA"]www.tweakers.net/pricewatch Daar kan je winkels vinden. Tyan maakt idd goede MP borden. Ik geloof dat de Asus A7M266-D ook redelijk goed is, alleen die heeft maar 5 sloten, waarvan 2x 64 bits. Nog iets waar je op letten moet, als je een systeem gaat bouwen met 2 CPU's er in, dan moet je voeding erg sterk zijn. Een goede 450W voeding is wel aan te bevelen.[/quote:724b8f17a3] Dat valt heel erg mee. Ik heb met dual AthlonMP 1800 gespeeld met een 300W AOpen voeding. Werkte probleemloos. Zat verder een GF3 in, een hd en een CD-rom. Als je meer harde schijven wilt gebruiken is een iets krachtiger voeding waarschijnlijk wel aan te raden. Dual Athlon gebruikt naast de ATX stekker dezelfde 12V aansluiting als P4, daarom hoeft de voeding niet aso-krachtig te zijn.
Link naar reactie
Aha, op die fiets. Maar het verbaast me al helemaal dat het dan met een Aopen voeding werkte, die staan namelijk niet echt bekend om hun hoge 5V en 3.3V stabiliteit. (die heb je wel nodig, zelfs met die extra 12V aansluiting) Ik weet tenminste zaken die hem uit hun assortiment gegooid hebben, omdat hij bijvoorbeeld een P4 2.4 GHz en een R8500 AIW niet eens trok, hij wou dan niet eens opstarten.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...