Ga naar inhoud

single of double sided SDRAM geheugen?? wat is 'beter'?


Aanbevolen berichten

Vaak wel maar soms dus niet. Als het goed is staat die informatie in de handleiding die bij het moederbord zit. Soms kan alleen dubbel-sided, soms alleen single sided, maar vaak kan toch ook wel beide soorten door elkaar worden gebruikt. TJa en dat heb je ook nog zoiets als buffered en unbuffered ... Dus het is niet een kwestie van beter of slechter. Het is eerder een kwestie van het werkt wel of het werkt niet. Oh ja, houd er ook rekening mee dat soms er een maximum aan MB's geldt voor een slot of een zijde.
Link naar reactie
[quote:a0160a34d3="Marcel de Reus"]bij crosspost moet je dus gewoon geen antwoord geven :evil:[/quote:a0160a34d3] Op zich mee eens, maar ik was mijn berichtje aan het tikken, toen ik klaar was zag ik pas het berichtje van Soepkip. Het nadeel van crosspost is daarmee weer bewezen.
Link naar reactie
[quote:26897f4057="hjs"][quote:26897f4057="aajd"] wat is eigenlijk OC én??[/quote:26897f4057] Overklokken = PC sneller laten lopen.[/quote:26897f4057] Sneller in de zin van sneller dan de specificaties van de gebruikte onderdelen toestaan. Bijvoorbeeld een CPU/processor die op 800MHz werkt, goed te laten werken op 1,2 GHz. Er zijn allerlei mogelijkheden om over te klokken, sommige oplossingen werken in het ene geval, andere oplossingen in het andere geval. Toevallig staan er op dit moment nog wat meer draadjes over dit onderwerp op dit forum.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...