Ga naar inhoud

pc doet niks meer


Aanbevolen berichten

systeem amd xp 2000+ asus a7v266-c 521 ddr mem sb live gf 4400 ti real tek dvd cd rom 300 watt voeding zalman 5005 cu cooler het volgende ik was mohaa aan het spelen over een netwerk met 3 vrienden en ineens monitor uit powerlet begint te knipperen ik de computer 5 sec op de power knop gedrukt en uit gezet gevoeld aan de heatsink niet heet ?????? ik probeer de comp aan te zetten , niks ra ra wat is er aan de hand met de comp help :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Link naar reactie
[quote:e51b940ea6="belske"]systeem amd xp 2000+ asus a7v266-c 521 ddr mem sb live gf 4400 ti real tek dvd cd rom 300 watt voeding zalman 5005 cu cooler het volgende ik was mohaa aan het spelen over een netwerk met 3 vrienden en ineens monitor uit powerlet begint te knipperen ik de computer 5 sec op de power knop gedrukt en uit gezet gevoeld aan de heatsink niet heet ?????? ik probeer de comp aan te zetten , niks ra ra wat is er aan de hand met de comp help :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:[/quote:e51b940ea6] Gaat er nog een lampje van je voeding op het mobo branden, of op je case? Draaien je fan's nog? Is er dus spanning?
Link naar reactie
Haal eens je ClearCmos jumpertje over. En had je geOC'ed? Wat zou kunnen is dat je koeler geen goed contact maakte met de core en daarom de proc is doorgebrand, dat verklaard ook koude heatsink. Haal de heatsink er es af en kijk of je proc niet helemaak zwart is. Als je geOC'ed heb zou het ook nog kunnen dat je het Vdimm te hoog heb gezet, maar volgens mij biedt Asus deze optie niet :( En idd gaan de fans nog draaien ed?
Link naar reactie
Niet heet hoeft niet te betekenen dat hij doorgefikt is natuurlijk, al is de kans wel aanwezig. Het mobo kan ook gewoon stuk zijn. Je zou beiden dus moeten testen door er een andere CPU in te prikken. Zeker als hij het altijd gedaan heeft is het raar dat nu opeens de CPU uitfikt.
Link naar reactie
Dat kan je heel eenvoudig zien, als die stuk is dan gaan de koelers etc niet draaien. Ook kan het dan nog een fout in je mobo zijn, omdat die het signaal moet geven om de voeding in te schakelen. Maar laat ze dat lekker bij Paradigit uitzoeken, daar heb je tenslotte garantie voor.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...