Ga naar inhoud

strakke waterkoelkit review!


Aanbevolen berichten

[quote:ba9b61c9c4="agRESSIV"]2.2 kG :), 300 cm2, s478, voor dual 178watt peltier (als ik mijn SMPS klaar heb:)) Voor mijn northoood enzo :) Crush je je processor en moederbord er dan niet mee? :D maar 2.2 kg is hoe dan ook te zwaar! Maar die 2.2 kg wordt door de schroeven of kelm gedragen en niet door de core anders wordt het echt een cracker (en niet qua temp's ) met het mobo horizontaal zou de zwaarte kracht de volle 2.2 kg op de core drukken(crushen...dus) en met het mobo vertikaal zou alles afbreken.. volgens mij heeft ruud! zijn plan niet goed doordacht of geen zin de oplossingen met ons te delen :-?[/quote:ba9b61c9c4] Je kunt dat ding toch aan je kast vast maken dan steunt die niet op mobo of core maar wordt wel precizie werkje. benbenieuwd, maar we zien vast straks de mooie plaatjes van het geheel 8) 8) of we lezen het verhaal over de gecrushte core :cry: :cry:
Link naar reactie
  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
het mobo zit met 6 boutjes vast a.h kastje, mede omdat de boutjes v.h koelblok 2cm uitsteken aan de onderkant en omdat onder in het kastje het resevoir(35/45l)& de bong staan... en nu hoef je niet zo te kl#ten om iets te vervangen/vernieuwen en de fan v.d bong kan nu gewoon op het mobo geprikt worden... maar het is tijdelijk want i.d vakantie ga ik een kast voor 2 mobo's met allebei waterkoeling klussen... 8)
Link naar reactie
IS het dan niet handiger om 2 aparte systemen te houden? Als je pomp uitvalt oid dan heb je kans dat allebei je systemen naar de maan zijn (of los schietende slangen oid, zag eens op GoT dat iemand daardoor voor 4000 gulden schade had) Verder kan je die bouten niet omdraaien? Dat de moer aan de kant van het waterblok zit, en niet achter je mobo? dan zoiu het bijna wel al moeten passen denk ik :)
Link naar reactie
nee er zitten tap-eindjes(p.v.c) onder in het koelblok... dan zou je gaatjes door en door moeten hebben... of een clip gebruiken... en over uitval v.d pomp heb ik al na gedacht, en ik bouw een tweede pompje in kleiner dan de eheim 1060(2200l/u) (die ik nu al heb) en die aanslaat als er geen flow meer is... maar de eheim begeeft het niet zo snel...(ik denk dat er wel een klein visje door zou passen :lol: ) p.s heeft er iemand ervaring met de o.c shop??? ik wil hier e&a gaan bestellen....
Link naar reactie
[quote:fa88e69d56="agRESSIV"] p.s heeft er iemand ervaring met de o.c shop??? ik wil hier e&a gaan bestellen....[/quote:fa88e69d56] Prima shop snelle levering, no problem. Hadden per ongeluk 1 casefan ipv 3 gestuurd en gemeld toen pakket aankwam en volgende dag had ik er 2 bij, geen gezeur.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...