Ga naar inhoud

strakke waterkoelkit review!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:6dbafa243f="agRESSIV"]volgens mij gaan ze eerder stuk van een hoge temp. dan van een lage..>hoe hoger de temp hoe hoger de weerstand..[/quote:6dbafa243f] Electromigratie, Je CPU vind het echt niet leuk. Ik vind het blok vrij kut. Allemaal plaats die ook door lucht word gekoeld, kan ook water zijn. Goud geleid warmte slechter als goud, dus je hebt het alleen nodig tegen oxidatie, verder alleen optisch vertoon. Neem liever een Danger-Den ofzo. Of frees zelf.
Link naar reactie
[quote:8bd43a1881="ruud!"][quote:8bd43a1881="agRESSIV"]volgens mij gaan ze eerder stuk van een hoge temp. dan van een lage..>hoe hoger de temp hoe hoger de weerstand..[/quote:8bd43a1881] Electromigratie, Je CPU vind het echt niet leuk. Ik vind het blok vrij kut. Allemaal plaats die ook door lucht word gekoeld, kan ook water zijn. Goud geleid warmte slechter als goud, dus je hebt het alleen nodig tegen oxidatie, verder alleen optisch vertoon. Neem liever een Danger-Den ofzo. Of frees zelf.[/quote:8bd43a1881] ik heb een danger-den 8)
Link naar reactie
[quote:b6991b5c11="ruud!"]Er gaat nog steeds niks boven een eigen ontworpen en gemaakt blok. 2.2 kG :), 300 cm2, s478, voor dual 178watt peltier (als ik mijn SMPS klaar heb:)) Voor mijn northoood enzo :)[/quote:b6991b5c11] Maar niet iedereen is zo handig met een draaibank of heeft er een thuis staan, ik niet iig. Dus ik doe het met een simpel Alpha-tje :)
Link naar reactie
[quote:adfe6b10b3="ruud!"]Er gaat nog steeds niks boven een eigen ontworpen en gemaakt blok. 2.2 kG :), 300 cm2, s478, voor dual 178watt peltier (als ik mijn SMPS klaar heb:)) Voor mijn northoood enzo :)[/quote:adfe6b10b3] Crush je je processor en moederbord er dan niet mee? :D
Link naar reactie
[quote:fec67bfcd2="Black Shadow"][quote:fec67bfcd2="ruud!"]Er gaat nog steeds niks boven een eigen ontworpen en gemaakt blok. 2.2 kG :), 300 cm2, s478, voor dual 178watt peltier (als ik mijn SMPS klaar heb:)) Voor mijn northoood enzo :)[/quote:fec67bfcd2] Crush je je processor en moederbord er dan niet mee? :D[/quote:fec67bfcd2] op papier bestaan dat soort problemen niet :wink: maar 2.2 kg is hoe dan ook te zwaar!
Link naar reactie
[quote:2a70c0bd69="agRESSIV"][quote:2a70c0bd69="Black Shadow"][quote:2a70c0bd69="ruud!"]Er gaat nog steeds niks boven een eigen ontworpen en gemaakt blok. 2.2 kG :), 300 cm2, s478, voor dual 178watt peltier (als ik mijn SMPS klaar heb:)) Voor mijn northoood enzo :)[/quote:2a70c0bd69] Crush je je processor en moederbord er dan niet mee? :D[/quote:2a70c0bd69] op papier bestaan dat soort problemen niet :wink: maar 2.2 kg is hoe dan ook te zwaar![/quote:2a70c0bd69] Maar die 2.2 kg wordt door de schroeven of kelm gedragen en niet door de core anders wordt het echt een cracker (en niet qua temp's )
Link naar reactie
[quote:456a068ea8="boss63"][quote:456a068ea8="agRESSIV"][quote:456a068ea8="Black Shadow"][quote:456a068ea8="ruud!"]Er gaat nog steeds niks boven een eigen ontworpen en gemaakt blok. 2.2 kG :), 300 cm2, s478, voor dual 178watt peltier (als ik mijn SMPS klaar heb:)) Voor mijn northoood enzo :)[/quote:456a068ea8] Crush je je processor en moederbord er dan niet mee? :D[/quote:456a068ea8] op papier bestaan dat soort problemen niet :wink: maar 2.2 kg is hoe dan ook te zwaar![/quote:456a068ea8] Maar die 2.2 kg wordt door de schroeven of kelm gedragen en niet door de core anders wordt het echt een cracker (en niet qua temp's )[/quote:456a068ea8] met het mobo horizontaal zou de zwaarte kracht de volle 2.2 kg op de core drukken(crushen...dus) en met het mobo vertikaal zou alles afbreken.. volgens mij heeft ruud! zijn plan niet goed doordacht of geen zin de oplossingen met ons te delen :-?
Link naar reactie
[quote:7f3d414d71="Marcel de Reus"]Ik denk idd dat het niet zo slim is om 2,2 kg aan je mobo te hangen :-? Misschien heeft hij een draag constructie gemaakt ofzo? ruud! tell us ;)[/quote:7f3d414d71] Dat mobo kan anders denk ik best een hoop hebben hoor, op die gaten. Zeker als je de kracht goed verdeelt denk ik dat het wel kan. Realiseer je wel dat Alpha coolers zonder fan ook al een helve kilo wegen.
Link naar reactie
Ow, je moet zelf weten of je het geloofd. Ik weet dat het waar is :). Het zit niet aanhet mobo, ik heb met 4 draadeinden alles vast gemaakt aan het mobo tray (ijzeren plaat achter mobo). Want zelfs ik vertrouw dat niet :). Tussen mobo en mobo tray zitten stukjes dikke slang als lengte van de studs om zo het mobo daar te ondersteunen. En ik moet toegeven dat ik het blok woog voor dat het gefreesd was, maar het is nog steeds zwaar, nu zitten er ook tules, 10mm plexi bovenkant en een bevestigings mechanisme op bij. Helaas heb ik geen digicam, mocht er iemand van de locale LAN club pics komen schieten krijg je die te zien. Ik heb mijn waterkoeling nog niet zo lang draaien dus. Verder zit ik in de crew van www.waterkoeling.nl enzo, dus je mag zelf weten of je het geloofd.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...