Ga naar inhoud

Zoek een nieuw moederboard.......


Aanbevolen berichten

ok, mannen, ben er achter dat er in de VIA chipset van mijn moederbaord een BUG zit......heb een MSI K7T turbo, vandaar die piepjes in een eerder topic......alleen nu willen ze hem wel repareren, alleen ben ik dan 1-2 weken mijn moederboard kwijt......+ ik vind het nou niet echt een lekker moederboardje..... oftwel, ik zit eigenlijk gewoon te denken aan een nieuwe, alleen zit ik met mijn geheugen......oftewel, of dat wel past op een nieuwe. kortom, ik moet een moderboard hebben (dit keer een goede) die een AMD 1200 ondersteund en SDRAM geheugen....... kan iemand mij misschien helpen om een degelijke tegenhanger te vinden voor die MSI? oja.....er moeten ook 3 harddisks, een CD-rom, DVD-speler en een brander op aangesloten kunnen worden......dus dat zal wel iets met een RAID worden denk ik..... thanx
Link naar reactie
Je moet gewoon een mobo nemen van een degelijk merk met de VIA133a chipset. Kijk hier maar eens: www.tweakers.net/pricewatch Welke borden RAID hebben weet ik niet maar de betere merken zijn: Epox, Gigabyte, Soltek en voor als je wat meer geld hebt: Asus, Abit. Als je niet OC'ed schijnen de Soltek borden echt zeer geschikt te zijn en erg stabiel. Kijk maar eens op www.eynstein.nl of vraag maar eens om Noud, de eigenaar zijn mening. Is het misschien niet handig om er gelijk een reepje DDR bij te kopen? Dat is namelijk veel sneller dan SDR. O ja wat ook kan, is een bordje met weinig speciaals maar wel erg stabiel: ECS K7S5A, dit bord heeft een Sis 735 chipset en ondersteund zowel DDR als SDR SDRAM.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...