Ga naar inhoud

bios upgrade


Aanbevolen berichten

Ik heb deze vraag, met minder info trouwens, als eens gepost IN een andere topic, maar kreeg niet of nauwelijks reacties, waarschijnlijk omdat hij verstopt zat :lol: Ik heb hier een gigabyte GA-6WMM7 met een biosversie F4 Nu wil ik die upgraden naar versie F6. Ik weet 100% zeker dat ik de juiste biosversie heb voor het MOBO. Wat gebeurd er nu als ik hem flash, dan geef hij de volgende melding: [b:abb2f59f8f]The program file's part number does not match your system! [/b:abb2f59f8f] Daarna stopt het flash programma en start de computer wel gewoon op met de oude bios versie. Ik snap er helemaal niks meer van!!! Nou heb ik al aardig wat biossen geflashed, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wie wel en wat was de oplossing. Nu zit er op dat mobo ook een SMBIOS (System management BIOS) op die ik met een speciaal proggie kan aanpassen, maar dat is heel link!!! SisoftSandra geeft ook aan dat de SMBIOS verouderd is. HELP
Link naar reactie
[quote:781b3373ab="spiderned"][quote:781b3373ab="boss63"]BA had toen ook al gezegd , waarschijnlijk foute bios, dus nog een keer checken denk ik, verder idd heel weinig respons sorry.[/quote:781b3373ab] De BIOS is goed !!!!! En dat checken heb ik al 10 keer gedaan . Mysterieus :o[/quote:781b3373ab] Sorry dan wordt het niks :lol: hoor dat liever. Nee is raar probleem en heb helaas geen oplossing. Zijn er geen andere of is er een F5 versie die evt uitkomst zou kunnen brengen?
Link naar reactie
Dat opnieuw downloaden kan ik wel eens ff proberen. Ik wil hem flashen, omdat ik de L2 cache niet aan kan zetten en omdat hij zijn geheugen blijft tellen en het niet uit kan zetten. Zie eerdere post. http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=59422&highlight= En idd een geluk dat hij het aangeeft dat er iets mis mee is. :lol:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...