Ga naar inhoud

Geheugen en werkzame windows vraag


Aanbevolen berichten

Nee, hoor XP home is 280 euro en 2000 en XPpro 425 het is dus een gemiddelde :D Ik ken BTW iemand die een legale versie heeft van 2000 :o Erik van dit forum kocht zijn PC namelijk via een poject waardoor de belasting de helft betaalde, maar hij moest een compleet systeem kopen mer office en windhoos en aangezien XP hem nix leek... Hij heeft overigens wel 6 hele dagen met 2000 gedraaid en heeft daarna XP van mij gebrand :D
Link naar reactie
[quote:088252bfa1="BA"]Dat zal wel 350 gulden zijn. Verder heb ik nog nooit iemand gezien die het legaal kocht (ga nou niet allemaal posten dat jullie dat wel doen, want dat doen jullie niet :P ) tenzij het meegeleverd werd.[/quote:088252bfa1] Echt waar BA ik heb ze legaal gekocht al mijn OS. Alleen nog gefrustreerd over XP wel betaald niet werken op ander systeem, misschien dat ik stiekum daar nog eens wat op vind. Nu moet ik wel zeggen dat ik de officiele licenties via school er goedkoop kan bemachtigen (5-15 euro) dan is het nog leuk om legaal bezig te zijn.
Link naar reactie
Nee BA, het is dus echt de prijs van dat OS en idd Bill Gates is gewoon aso. Maar de prijzen van software zijn gewoon verschikkelijk hoog! Ook proggies als photoshop zijn onbetaalbaar. En boss63 dat komt door de activatie, je kan XP maar op 1 PC installeren en daarna moet je voor veel geld een nieuwe licentie kopen. Die school licenties zijn speciale licenties voor het schoolnetwer oid en als je die voor jouw PC gebruikt ben je nog niet legaal bezig ;) Ik heb BTW een CD zonder activatie en heb hem al om 10tallen PC's geïnstaleerd zonder probs, 1 of andere speciale uitgave van M$ voor grote bedrijven oid.
Link naar reactie
[quote:749d6f6e33="Marcel de Reus"]Nee BA, het is dus echt de prijs van dat OS en idd Bill Gates is gewoon aso. Maar de prijzen van software zijn gewoon verschikkelijk hoog! Ook proggies als photoshop zijn onbetaalbaar. En boss63 dat komt door de activatie, je kan XP maar op 1 PC installeren en daarna moet je voor veel geld een nieuwe licentie kopen. Die school licenties zijn speciale licenties voor het schoolnetwer oid en als je die voor jouw PC gebruikt ben je nog niet legaal bezig ;) Ik heb BTW een CD zonder activatie en heb hem al om 10tallen PC's geïnstaleerd zonder probs, 1 of andere speciale uitgave van M$ voor grote bedrijven oid.[/quote:749d6f6e33] Mag wel niet maar heb jij een server?? waar die te downloaden is?? En die school icenties mag ik gebruiken als werknemer van school en gebruik ik voor het schoolwerk dus vandaar, dat ik toevallig ook mijn OS gebruik voor andere zaken doet er dan niet toe.
Link naar reactie
Nee daar heb je prive berichten voor, haha :oops: sorry hoor :D Ik draai op deze bak trouwens 98. En dit is een A-merk pc (:cry: @ het merk, ga ik ook niet zeggen :D) waar 't bij geleverd werd.. Met originele cd, handleiding en mooi (:P) licentiepapiertje :) ..Maar als ik straks XP ga draaien dan eh leen ik dat even :D Hum, interressant heh? (Nee :P)
Link naar reactie
[quote:096fb5f5fc="BA"]warez requests stellen we hier niet echt op prijs.[/quote:096fb5f5fc] Nee hoort ook zo heb je gelijk in maar ben nog erg boos over dat XP voorval, heb MS gebeld die zegt nee danmoet u bij de leverancier zijn en die zegt nee hoor dan moet u bij MS zijn. :evil: :evil: Daar wordt ik zo moe van. :cry:
Link naar reactie
Idd, microsoft is brak, al bevalt XP mij wel. Ben nu van plan om een Dual Boot te gaan draaien en SuSe Linux 8.0 Pro te [b:0c85c203e9]kopen[/b:0c85c203e9] :D (vanwege de 2, 540 pagina grote handleidingen en 6 CD's) Ik heb nog nooit Linux gehad en ik wil wel eens met dat OS xperimenteren :)[/b]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...