Ga naar inhoud

Zalman cooler


Aanbevolen berichten

Zalman coolers zijn ok als je er mee wil OCen moet je niet met zo'n Zalman waaiertje aankomen maar moet je wel die nemen die ik ook heb. echter een Alpha of een Swiftech cooler is altijd beter (maakt alleen veel meer herrie) ik zelf ben erg tevreden over mijn Zalman CNPS5005-Cu
Link naar reactie
[quote:c25c16d6e2="BA"]Hoeft niet hoor, je kan ook best een Alpha of een Swifttech nemen met een stillere fan. Alleen heb je dan wel kans dat die Zalman het net zo goed doet voor hetzelfde geld.[/quote:c25c16d6e2] Leuke van die swiftec en Alpha is dat je er een goede papstfan kan bijzoeken die niet zoveel herrie maakt en toch redelijk veel wind , of meer wind en meer herrie , hele scala aan mogelijkheden kun je zelf uitzoeken, zie www.papst.de
Link naar reactie
Alleen zal en Zalman dan veel goedkoper zijn :( Aangezien Alpha/Swiftech nogal prijzig zijn en ook die Papst windmolens aardig wat kosten :D Volgens mij kun je voor normaak gebruik veel beter en lichte OC het beste gewoon een Zalman nemen of zo'n goedkope Spire (die doen het meestal ook er goed, wat casefanserbij en het is prima). Kijk ook eens hier: www.heatsinkdatabase.com
Link naar reactie
[quote:9bd84b39b6="Gallac"]Iemand ervaring met een zalman cooler? kan je daar nog een beetje mee overclocken? of moet je dan perse zo'n turbine in je kast hebbe. beetje geluidsreductie lijkt me wel lekker tis voor een P4 :roll:[/quote:9bd84b39b6] Heb overigens nog wel een Intel P4 cooler liggen of heb je die zelf al?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...