Ga naar inhoud

Opvul stukken voor Alpha cooler


Aanbevolen berichten

:) een (grote) machine waarbij je een stukje materiaal inspant. Dat materiaal draait rond en met een beitel (die ingespannen zit) beweeg je dan langs het materiaal. Zo snij je rondom materiaal weg... Op die manier kun je busjes op maat laten maken. Alleen moet je wel iemand kennen die zoiets kan doen want anders is het te duur denk ik.
Link naar reactie
Of.. je vraagt iemand met een Alpha cooler die die buisjes toch niet gebruikt, maar wel bewaard heeft heeeeel lief of hij/ zij die op wil sturen ;) Er zitten hier volgens mij wel een aantal mensen met een Alpha op hun mobo zonder buisjes, of hoe je die dingen wil noemen.. Anyone? (Sorry ik niet, ik zit straks ook met een Giga-grote-gaten ;))
Link naar reactie
Ik bedenk net ineens iets.. Ik ga de 29e naar de PCDump (ja dat heb ik al 100 keer gezegd, nou en, niet zeuren over spam Marcel ;)) misschien dat ik daar een paar van die ringetjes kan vinden! Ze zullen waarschijnlijk alleen 'met heatsink' (;)) verkocht worden :-? maar ik zal aan je denken als ik daar rondloop ;) en als ik ze ergens op de kop kan tikken zal ik dat zeker doen.. Je hoort 't wel dan! 13 days and counting :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...