Ga naar inhoud

Het overklokken van een PIII 800MHz


Aanbevolen berichten

[quote:a24a7278e6="Gilbert"]Wie kan mij vertellen hoe dat ik het beste mijn PIII 800EB MHz kan overklokken? Ik heb een ASUS CUSL2-C mobo.[/quote:a24a7278e6] Begin met CPUcool ( www.podien.de ) dan kun je heel simpel de FSB verhogen en meteen je temp's in de gaten houden hoewel dat met een P3 niet echt een probleem zal zijn.
Link naar reactie
[quote:a3b5db293d="Gilbert"]Staat er idd niet tussen. Ik heb er 448 MB inzitten wat gezien wordt als 458 MB. FSB is 133[/quote:a3b5db293d] Merk ??? Voor en leuke overclock is goed geheugen ook belangrijk evenals stabiele voeding. Kijk hoe het rpecies a;llemaal moet eens op de site van BA die heeft een hele geode gids geschreven. http://home.quicknet.nl/qn/prive/ma.ansink/OCguide1.htm succes :)
Link naar reactie
[quote:10ee9802fc="Gilbert"]Heb die gids al eens gelezen, maar gaat voornamelijk over een AMD. Hen er 2 merken in staan: Siemens en Kingston. Voeding is van Chieftec[/quote:10ee9802fc] Gewoon mt FSB beginnen dan heb je cpucool al gedownload? Zo ben ik ook begonnen nog geen maand geleden en heb nu mijn pc1 systeem aardig scherp draaien een P4 2,2 (133 FSB) nu als 2,9 GHz (FSB 172) Heerlijk snel
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...