Ga naar inhoud

setje


Aanbevolen berichten

[color=darkblue:f850fb5921] Is het onderstaande een beetje een goed setje? Of zit ik helemaal fout? Graag jullie mening! BVD 1 flex pc amd ddr op maat 1 amd athlon xp 1800+ 266fsb so-a & cooler € 104,- 1 moederbord msi kt3 ultra ddr333 so-a 1 geheugen dimm 512 mb pc2700 ddr 3 jr. g € 180,- 1 harddisk maxtor 80.0gb udma100 5400rpm € 70,- 1 soundkaart sound blaster pci 128 € 22,- 1 leadtek geforce 2 mx400 64mb tv-out € 59,- 1 dvd rom 16x 48x ide lg € 26,- 1 cd-rewriter 24x12x40 ide philips oem € 89,- [/color:f850fb5921]
Link naar reactie
Ziet er goed uit, als je nog wat tweaken/OC'en wilt kan je alleen misschien beter een ander merk mobo nemen, Epox, Gigabyte of Abit bijvoorbeeld. Let er ook even op dat dat PC2700 Cas2 is, liefst Samsung geheugen. Anders heb je bijna geen performance winst tov PC2100 Cas2. Verder niks op aan te merken.
Link naar reactie
Ik denk dat je beter een ander mobo kunt nemen, bijvoorbeel een Epox, Gigabyte, Abit of eventueel Soltek. De MSI mobo's zijn de laatste tijd kwalitatief niet zo goed, Kijk voor dat DDR geheugen naar Samsung PC2700 of als je wat meer geld hebt Crucial of Corsiar. Houd wel even in de gaten dat die GF2 voor gamen niet echt geweldig is en de games van dit moment maar met moeite kan verwerken op een lage tresolutie en medium details :( Dus als je wilt gaan gamen koop dan een betere kaart, ben je geen gamefanaat dan kan je beter een Radeon 7500 of een Matrox nemen aangezien hiervan de 2D beeldkwaliteit veel beter is en je daar dus meer aan hebt dan snelheid als je niet gamed. [edit]BA, was me WEER voor :( Het is bijna onmogelijk om als eerste te reageren, BA is je altijd voor ;) [/edit]
Link naar reactie
ik doe niet aan overclocken dus ik denk dat dit moederbord wel goed is, het alternatief is de 50 euro duurdere ASUS. OF ik een gamer ben, nee niet echt. Ik speel wel eens wat zoals Fifa, Championship Manager of strategy-games zoals Red Alert en opvolgers. Ik weet niet of het dan de moeite is een duurdere 3d kaart te nemen. 7200 rpm is idd beter ja. Alvast bedankt, jeroen
Link naar reactie
Het gaat er niet om dat die MSI niet OC't hij is zoiezo erg langzaam en er zijn vaak problemen met MSI borden. Als je zo af en toe een spelletje speelt zou ik eens voor een Radeon 8000 of voor en GF3 ti200 gaan. Want er komt een tijd dat ook de spelletjes die jij noemt zwaarder worden (kijk al maar naar Renegade) en dan is een beetje goeie videokaart wel handig en een GF2MX is erg zwak :( Wil je toch niet zoveel geld uitgeven neem dan iig een GF2 ti of een Radeon 7500, want de MX is de langzaamste GF2/4 chipset :(
Link naar reactie
[quote:2683f47cec="BA"]De R8000 bestaat niet, dat is de R8500. Verder is Renegade echt geen zwaar spel hoor :lol: Kijk maar eens naar SoF2, SS2 en UT 2K3 die er aan komen, die eisen een stuk meer van de videokaart.[/quote:2683f47cec] Wel voor een GF2 MX, ik zei ook niet dat Renegade zwaar was, maar dat C&C steeds zwaarder werd ;) BTW ik dacht dat ik een Hercules Prophet 8000 had gezien? :-? Zal me dan wel vergist hebben, wat is dan het alternatief voor een GF3ti200 van ATI? Aangezien de 8500 aanzienlijk duurder is dan de GF3ti200. (Ook wel beter natuurlijk, maar heeft ATI geen tussen maatje?)
Link naar reactie
[muggenziftermode] BA, het is sneller [b:2f32c2929c]dan[/b:2f32c2929c], normaal let ik daar nie zo op, maar ik zie het nu al heel vaak over het scherm vliegen en kon het niet laten het ff te zeggen ;) [/muggenziftermode] Das idd weer waar, blijft dat nVidia meer keuze heeft, waardoor je snelheid/prijs voor jou persoonlijk beter af kan stemmen.
Link naar reactie
Ben hard bezig ;) Heb de C!T van juni al uit en ben op een kwart van de C'T. Ik heb ook de PC Gameplay en de xtra editie van PCZone gekocht dus het komt wel goed :P BTW het valt toch best mee? Na die uitbrander van jou, ben ik best tevreden over de kwaliteit van mijn post en de nuttigheid voor het forum, niet dan?
Link naar reactie
ff toelichten: Ik ga deze set bestellen bij Paradigit naar alle waarschijnlijk. Daar hebben mensen goede ervaringen mee. En ik ben zelf ook niet zo goed dat ik alles zelf in elkaar ga zetten, dat laat ik ze daar doen :oops: . Daar kun je op de website www.paradigit.nl bij computer-op-maat dus zelf samenstellen. Maar ze hebben wel maar beperkte mogelijkheden, veel van de door jullie genoemde merken staan er dus niet bij.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...