Ga naar inhoud

Vastlopen van PC


Aanbevolen berichten

Ik heb een groot probleem. Mijn computer wil altijd pas na 10 x resetten opstarten. Is de computer eindelijk opgestart dan loopt hij binnen 25 minuten vast. Het ligt niet aan het besturingssysteem want ik had er last van met zowel Unix als Win2k. Als ik nu bijv. Win2k probeer te installeren loopt hij vast. HELP ! Wat kan mijn probleem zijn ? Voor de technici het is een : ASUS P2L97 Intel ®440LX Chipset 128 mb geheugen PII 300 mhz processor De laatste BIOS is erop gezet (ligt het niet aan) Ik snap er niks van :cry:
Link naar reactie
Die dingen het toch DIMM vanaf SDRAM? Maar dat doet er voor de rest niet toe, probeer eens van iemand geheugen te lenen en het dan te testen of alleen de 64MB erin laten zitten veel mobo's hebben er namelijk problemen mee als alle drie de banken vol zitten en met name als het RAM (zoals het meeste) unbuffered is.
Link naar reactie
Ik denk dat je je vergist in die warmte, bij het opstarten zelf wordt de CPU al behoorlijk heet, vaak zit je zelfs al bijna tegen de stressed temp aan tegehn de tijd dat je in windows bent. Maar dat hoeft het probleem niet te zijn, je kan ook gewoon rot geheugen hebben of een rot mobo.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...