Ga naar inhoud

Onlogische waarde hardware doctor


Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb op mn pc het programma Hardware Doctor draaien (van Winbond; versie 2.10, geleverd bij mn Abit BE6). Dit programmaatje geeft het volgende aan: Cable temp 46 C System temp 31,50 C Ik neem hier eigenlijk aan dat de Cable temp de temperatuur van de processor zal zijn? De system temp lijkt me meer de interieur temperatuur! (Als ik het allemaal logisch beredeneer tenminste). Beetje raar dus. Weet iemand ook toevallig een goed alternatief voor dit ding? Groeten, Wesley
Link naar reactie
[quote:a95a0fed39="wezzlie"]Hoi, ik heb op mn pc het programma Hardware Doctor draaien (van Winbond; versie 2.10, geleverd bij mn Abit BE6). Dit programmaatje geeft het volgende aan: Cable temp 46 C System temp 31,50 C Ik neem hier eigenlijk aan dat de Cable temp de temperatuur van de processor zal zijn? De system temp lijkt me meer de interieur temperatuur! (Als ik het allemaal logisch beredeneer tenminste). Beetje raar dus. Weet iemand ook toevallig een goed alternatief voor dit ding? [/quote:a95a0fed39] Wat is nu zo raar aan een CPU temp van 46gr??? En een case temp van 31.5. Bij mij een casse temp van 29-30 gr en cpu 46-47 gr idle Vind ik heel normaal, als ik MBM5 of CPU cool start geven ze een temp van 93 gr of 128 gr dat vind ik pas raar. Dat programaa winbond is speciaal voor de Abit mobo en maakt gebruik van de goede sensorwaarden. Niks mis mee dus
Link naar reactie
[quote:29824f2d3b="Marcel de Reus"]Hij vind de namen vaag en wil daarom een ander proggie, temps zijn idd OK. En die rare waardes bij CPUcool hangen er van af wat voor sensor je hebt ff instellen en hij doet het gewoon goed :D[/quote:29824f2d3b] Bij mij was alles goed ingesteld maar de waardes begonnen normaal maar werden steeds gekker, dus helemaal goed ging het niet.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...