Ga naar inhoud

Goed systeem????


Aanbevolen berichten

Wat vinden jullie hier van?? Aopen HQ48pro blue CASE case-fan enermax 8cm SOLTEK SL-75DRV5 MB Athlon XP 1800+ Thermaltake volcano7 256 mb DDR ram Maxtor 60 giga HD 7200 rpm ATA133 Aopen Gforce3 TI200 128 mb DDR+tv out Diskette station (huidig) realtek 10/100 LAN (huidig) aopen 32x12x48x (re)writer samsung multimedia keyboard Logitech optical wheelmouse USB (huidig) HP scanner 4400C LG E700B Flatron 17" monitor :roll: :o :roll: Wat kan hier aan verbetert worden?? De pc dient om te internetten, af en toe een gameke en wa videobewerking (amateur)
Link naar reactie
Prima systeem, voor de komende tijd zal die GF3 idd nog wel genoeg zijn en zeker als je maar af en toe gamed. Wel zoi ik ff kijken of je misschien niet beter 512 MB RAM kan nemen aangezien dat voor zowel gamen als videobewerking erg handig is. Kijk ook even dat je merk RAM neemt aangezien noname nog wel eens voor vage problemen kan zorgen (Kingston, Dane-Elec, Crucial, Mushkin, Apacher, Samung en Corsair zijn de belangrijkste waarvan Samung, Crucial en Corsair sterk de voorkeur genieten) Verder zuigen de writers en cd-spelers van Aopen heel ernstig. Kijk eens voor een Lite-On deze zijn goed en goedkoop. Voor de rest niets op aan te merken, goed systeem :D
Link naar reactie
[quote:7479ae61de="DiTn"]De voeding is 300W. Volgens een recente test, is de Gforce3Ti200 beter dan menig Gforce4 mx modellen, met uitzondering van de GF4 mx460. Deze kost evenveel. Is soltek een betrouwbaar merk qua MB?[/quote:7479ae61de] Maar die 4MX is niet DirectX8 compliant (wel compattible) terwijl de Ti200 dat wel is. Voor toekomstige spellen heb je dus meer aan de Ti.
Link naar reactie
[quote:640be7164c="DiTn"]De voeding is 300W. Volgens een recente test, is de Gforce3Ti200 beter dan menig Gforce4 mx modellen, met uitzondering van de GF4 mx460. Deze kost evenveel. Is soltek een betrouwbaar merk qua MB?[/quote:640be7164c] Soltek is een prima merk en 1 van mijn favorieten! Ze maken goede/ stabiele mobo's die een beetje te OC'en zijn. Er zijn echter natuurlijk nog betere keuzes zoals: Abit, Epox en gigabyte bijvoorbeeld :)
Link naar reactie
De ti200 is stukken beter dan de MX en ook dan de MX460, bovendien heb je er ook in de toekomst meer aan, omdat het een DirectX8 kaart is en de GF4 MX niet :( En idd ik denk dat je geen Video-in heb, want dat hebben meestal alleen de duurdere merken (Asus, Gainward) en daar de deluxe versies van. En Soltek zijn zeer goede moederborden, erg stabiel en betrouwbaar en ze doen het altijd erg goed in tests.
Link naar reactie
[quote:fdbb354d5f="DiTn"]In mijn huidige pc zit al een PCI firewire kaartje, die wordt meeverhuisd. :D[/quote:fdbb354d5f] Die snap ik even niet :D Waar was dat een reactie op? :lol: [quote:fdbb354d5f="DiTn"]Thanx voor de al de nuttige info :)[/quote:fdbb354d5f] Je bedoelt mij niet ;) Maar geen dank hoor.. Dat geldt denk ik voor iedereen: "we" doen het graag, lolz :)
Link naar reactie
[quote="Marcel de Reus"]Hoe krijgt ge daar 'Marcel de Reus schreef' in plaats van quote???[/quote] [quote="username"] .............. [/quote] Kijk maar ik heb op jou gequote maar er staat dat ik het schreef :D [edit] O, ik heb ff de BBcode uitgezet anders zie je het nog niet :( [/edit]
Link naar reactie
Als je geld hebt neem dan zo'n maxi die zijn lekker ruim en het xtra geld zeker waard. Het enige verschil tussen de zwarte en de zilvere is dat de zilvere een blowhole met fan aan de zijkant heeft, das wel handig maar je moet gewoon kijken wat voor kleur je mooier vind, ik heb zelf een witte maar die zag ik zo snel niet staan. Ik las BTW net een artikel uit de C`T waar die Aopen brander juist met alles het snelste is. Ik hoorde hier alleen op het forum dat ze nogal veel probs hebben.
Link naar reactie
[quote:d6fa359880="Marcel de Reus"] Ik las BTW net een artikel uit de C`T waar die Aopen brander juist met alles het snelste is. Ik hoorde hier alleen op het forum dat ze nogal veel probs hebben.[/quote:d6fa359880] Snel kunnen branden wil nog niet zeggen dat ze goed branden! Veel reviews kijken alleen maar naar snelheid, helaas. Vraag maar aan mensen met een Aopen of ze de term "[color=red:d6fa359880]Medium Speed Error"[/color:d6fa359880] kennen. Ik werdt er gek van, Slashhead kent de term ook :(
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...