Ga naar inhoud

advies casemod


Aanbevolen berichten

  • Reacties 183
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:1cdb32a6a5="Zonder snor"]Misschien een leuke link voor mensen die nog wat spullen zoeken om hun kast wat op te fleuren [url]http://www.regenboog.net/docs/start.htm[/url][/quote:1cdb32a6a5] :o :o :o :o :o :o :o een "serieuze reply" :o :o :o misschien................................ gaat hij dan toch zijn leven beteren.................???
Link naar reactie
De ingebouwde temperatuur meter op de heatsink zorgt voor die variabele fanspeed. Met 43 graden maakt hij 4400 toeren, volgens volcano is maakt hij dan rond de 36 Db. Ik denk daarom dat ik hem maar niet minder vermogen moet geven... Ennuh, hou eens ff op met dat kinderachtige gezeur ik zit op dit forum om wat te leren en wat tips te geven anders ging ik wel naar 1 of andere chatbox. En ik reageer niet op replies van dit statement.
Link naar reactie
[quote:c1b458f964="diniz"]Maar wat zijn al die leuke hebbedingetjes duur... Ik denk dat ik zelf maar wat ga zagen en spuiten, maybe is isoleren ook nog wel een leuk idee want die vulcano 7 die ik op mijn cpu geplaatst hebt koelt goed maar als hij in de hoge toeren moet is het net of er een f16 overvliegt... :-?[/quote:c1b458f964] het is maar net zo duur als dat je eigen creativiteit toelaat woeha :o klinkt zowaar als wijze spreuk op chinees fortune cookie :lol: casemodding hoeft niet duur te zijn zijpaneeltje van mij was totaal iets van 15€ en "veel" moeite/tijd :wink:
Link naar reactie
[quote:4f6d17967e="diniz"]De ingebouwde temperatuur meter op de heatsink zorgt voor die variabele fanspeed. Met 43 graden maakt hij 4400 toeren, volgens volcano is maakt hij dan rond de 36 Db. Ik denk daarom dat ik hem maar niet minder vermogen moet geven... Ennuh, hou eens ff op met dat kinderachtige gezeur ik zit op dit forum om wat te leren en wat tips te geven anders ging ik wel naar 1 of andere chatbox. En ik reageer niet op replies van dit statement.[/quote:4f6d17967e] Ik heb heb ook een variabele cpu fan en die maakt ook wel wat geluid niet hinderlijk maar toch nou heb van de week zelf een adapterplaatje gemaakt en op m'n koelblok een case fan gemonteerd en tot m'n verbazing eigenlijk koelt hij best wel goed hij blijft stressed 36 C en ik hoor HELEMAAL NIETS meer...
Link naar reactie
[quote:6266428d2e="Zonder snor"]ik heb mijn gedrag gebeterd ik heb maar een naam en dat is zonder snor, alle andere willen me gewoon de schuld geven van andere dingen[/quote:6266428d2e] Dat klopt BTW. Ik sprak vanmiddag met anthony (kajutsa) over MSN en ik dacht ook dat jij zonder haar was, maar toen heb ik ff al je berichten gechecked en al je laatste berichten waren serieus en er op gericht iemand te helpen. Vraag anders ff aan Bill Gates om zowel de IP van zonder haar en zonder snor te checken als ze verschillen is direct zijn onschuld bewezen.
Link naar reactie
Ok, dan wil ook ff als een echte vent ff mijn excuses maken over die beschuldiging. Maar na alles wat jij hier gedaan hebt was dat toch niet zo raar dat wij dat dachten? Je laatste posts beginnen er idd een beetje op te lijken dus je kunt het wel. Nou, zand erover wat mij betreft... peace ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...