Ga naar inhoud

advies casemod


Aanbevolen berichten

Sommige mensen verzieken topics en blijven er mee doorgaan. Bill Gates zei al dat je op moest houden en dat doe je niet. Daarom zeg ik het nogmaals en je doet het nog niet. Als je geen serieuze plannen hebt op dit forum ga je dan bezig houden met je leven naast het Forum en lazer hier op.
Link naar reactie
  • Reacties 183
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:39e6a39ef2="kajutsa"]Jeps en omdat windoze zelf ook voorgeïnstaleerd is, geeft dit ook vaak problemen. Denk bijv. maar formatteren... dit moet via een lastige omweg.[/quote:39e6a39ef2] vertel....ik heb me voorgebakken en daar wil ik dus vanaf.... welke problemen&welke omweg???b.v.d e.
Link naar reactie
OK, mag ik het ook zeggen ;) Als het goed is kan je er gewoon een Win98 opstart diskette in douwen en met fdisk gewoon alle partities slopen en de HD naar eigen inzicht opnieuw indelen. Als je Win2000 of XP hebt dan kun je dus niet in fdisk komen. Dan kun je de geintegreerde fdisk uit het instalatie menu van XP gebruiken. Wat ook moet lunnen is dat je met Partition Magic alle partitie verwijderd en vervolgens alles opnieuw installeeerd. Maar dat is met meest onlogisch want bij Win98 kan het met een diskette en bij 2000 en XP met een CD, dus het is alleen handig als je geen instal CD hebt van XP/2000, maar dan kan je dat OS er naderhand ook niet meeer opzetten.
Link naar reactie
Alle genoemde problemen ken ik niet. Win 98 was geinstalleerd en Office 2000 en nog wat onzin. Netje cd's erbij gekregen. Enige probleem was dat ik de office-cd's moest bestellen en dat die een iets andere versie van office 2000 bevatten, dan was geinstalleerd. Probleem: de clipparts die geinstalleerd waren zijn weg. (vond m'n vrouw niet leuk, want die is schooljuf). Wat de hardware betreft: allemaal standaard componenten, ook geheugen. Door de concurentie is het voor compaq niet meer interessant om zelf de hardware te ontwerpen. Ik moert er wel bijzeggen dat het een "kantoor"-pc is en geen pressario oid.
Link naar reactie
Heren het is leuk dat we elkaar hier leren hoe je je pc moet formatteren of herinrichten maar laten we ons blijven richten op het onderwerp waar dit topic voor gemaakt is, alle andere vragen horen thuis bij WINDOWS/ ALGEMENE PC VRAGEN niet bij het CASEMOD Topic. Bij voorbaat dank.
Link naar reactie
Maar wat zijn al die leuke hebbedingetjes duur... Ik denk dat ik zelf maar wat ga zagen en spuiten, maybe is isoleren ook nog wel een leuk idee want die vulcano 7 die ik op mijn cpu geplaatst hebt koelt goed maar als hij in de hoge toeren moet is het net of er een f16 overvliegt... :-?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...