Ga naar inhoud

advies casemod


Aanbevolen berichten

  • Reacties 183
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:9afa221dae="lykele"]Leuk zo'n glaswandje, maar kun je je kast ook niet gewoon open neerzetten, nog beter voor de airflow ook.[/quote:9afa221dae] Nee, de airflow is dan juist helemaal teniet gedaan. Meerdere fans op stratechische plaatsen zorgt er juist voor dat de koeling zo groot mogelijk is met een goede airflow zoals jij dat noemt. En met zo'n raampje ervoor maakt tie niet zo'n herrie he.
Link naar reactie
[quote:61d3cd2499="lykele"]Je herrie heb je gelijk in, en die airflow....hangt ervan af, k heb 3 koelers inblazen op me gpu en daarvoor moet me kast wel open....ik kan niet door dat metaal heenzagen by the way..[/quote:61d3cd2499] Dat had ik toch anders gedaan Je kunt namelijk altijd beter je fans naar buiten laten blazen.Zodat je een beetje onderduk krijgt, want hoe hoger de luchtdruk hoe hoger de temp. 1 in 2 uit zeg maar. en nogmaals er is niks zo irritant als een lawaaierige pc.
Link naar reactie
[quote:429f0fd8c2="instal"]en nogmaals er is niks zo irritant als een lawaaierige pc.[/quote:429f0fd8c2] ken nog wel wat irritanters hoor : een collega met een snor :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: effe serieus heb je nu al iets van scharnieren eraan gezet of zoiets. enne waar blijft dat lampje :o
Link naar reactie
Hoe heb je hem zoiezo vast gezet? Want bij mij heeft de plaat zo'n vorm -------------------{ En dan kan je hem als een soort deur draaien, maar hoe maak je dat na van plexiglas? En hij moet ook zo'n hoekje aan de achterkant hebben, maar dat kan je neem ik aan gewoon verwarmen en buigen?
Link naar reactie
kijk maar goed naar de foto's hij zit nu nog gewoon er tegenaan geschroefd, met soort tochtstrip ertussen voor de afdichting. Tis wel de bedoeling dat er binnenkort scharniertjes opkomen dat tie gewoon als een deurtje open dicht kan want elke keer 8 schroeven erin en uit draaien is niet zo fijn.... Maar verwarmen en buigen zou ik niet aan beginnen wordt er niet mooier op tis toch 40 dik.gewoon de buitenste rand van de kast opmeten waar je genoeg vlees hebt en op maat zagen.
Link naar reactie
zijn er nog mensen die ervaring hebben met 2 voedingen? Ik heb er namelijk 2 inzitten maar de 2e voeding moet ik met de hand apart aanzetten nou heb ik zitten zoeken of ik die 2e voeding ook op een of andere manier kon aansluiten op m'n mobo zodat hij ook gelijk aangaat nou heb ik hier wat over gevonden maar ik vindt t toch een beetje eng iemand ervaring hiermee? [url]http://www.waterkoeling.nl/files/voeding.gif[/url]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...