Ga naar inhoud

advies casemod


Aanbevolen berichten

  • Reacties 183
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Ik heb dus nu een shot van mijn airduct, maar ik krijg nix naar mijn site upgeloaded dus als jullie de oplossing weten zou dat mooi wezen (dan kunnen jullie eindelijk mijn fanduct zien) zie hier waar ik mijn vraag al had gesteld: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=62445
Link naar reactie
Ja, adt heb ik dus gedaan maar die internet fora zijn zo goed als dood :( Daar wordt dus echt nooit gepost :( Hier heb je zo antwoord daar ben ik nu al 1,5 dag aan het wachten :-? Ik hoop dat het wel gewoon via hun website lukt dan kan ik de pics morgen laten zien :D Alleen iets doms gedaan :( Ik moest mijn case ff draaien om een mooi shot te maken en per ongeluk het reset knopje ingedrukt en hij was na 26 uur in que te hebben gestaan eindelijk aan het downen met 50 kb/s :evil: Jullie zie mijn pics dus wel verschijnen en tips voor mijn prob zijn welkom.
Link naar reactie
Dat kan idd, maar ik heb het anders gedaan. Ik heb een PVC-afvoer buis genomen voor de droger van 80mm, heb twee aluminium plaatje gemaakt waar de buis precies op past en die met ijzergaren vastgezet. Daarna heb ik het plaatje om mijn CPU fan en op mijn onderste casefan gezet. Het handige ervan is dat de lucht gelijk uit mijn kamer wordt gezogen en de kamertemp dus van hoge invloed is. Al wordt de case na een paar uur warmer mijn proc temp blijft netjes 32/33 graden :) Al doe ik de deur van mijn kamer dicht, waardoor het warm wordt dan wordt ie opeens 35 graden. Ik kan dus met mijn straalkacheltje/airco dus de kamertemp en daarmee de CPUtemp in alle jaargetijden constant houden. De foto's komen vanmiddag rond 3 uur, want ik ben om 14:20 uit.
Link naar reactie
[quote:f9284c1977="Marcel de Reus"]Dat kan idd, maar ik heb het anders gedaan. Ik heb een PVC-afvoer buis genomen voor de droger van 80mm, heb twee aluminium plaatje gemaakt waar de buis precies op past en die met ijzergaren vastgezet. Daarna heb ik het plaatje om mijn CPU fan en op mijn onderste casefan gezet. Het handige ervan is dat de lucht gelijk uit mijn kamer wordt gezogen en de kamertemp dus van hoge invloed is. [/quote:f9284c1977] Maar ik neem aan dat je CPU fan zuigt , of blaas je ergewoon koude lucht op je heatsink en die verspreid de lucht dan door je kast???? :-? [quote:f9284c1977] Al wordt de case na een paar uur warmer mijn proc temp blijft netjes 32/33 graden :) Al doe ik de deur van mijn kamer dicht, waardoor het warm wordt dan wordt ie opeens 35 graden. Ik kan dus met mijn straalkacheltje/airco dus de kamertemp en daarmee de CPUtemp in alle jaargetijden constant houden. De foto's komen vanmiddag rond 3 uur, want ik ben om 14:20 uit.[/quote:f9284c1977] Ben benieuwd :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...