Ga naar inhoud

Computer start niet door


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben een computer van een vriend aan het nakijken hij deed niks meer, ik heb er toen een nieuwe CPU in gedaan een duron 1200 Mhz op en mainbord K7T Pro2 nou start hij wel op maar als windows geladen is heb ik zwart beeld (geen beeld dus) in de bios loopt hij vaak vast en soms komen er rare tekens te staan ik heb er een andere videokaart en schijf in gedaan maar het probleem blijft heeft iemand een idee is het mainbord verrot? of de bios?
Link naar reactie
Hi Ik heb hetzelfde probleem met een ECS moederbord met een AMD 2000+. Vaak krijg ik bij een restart een zwart beeld, als ik hem dan helemaal uitzet en dan weer opnieuw start loopt hij wel door. Ik heb al een bios update geprobeerd, maar dat maak weinig uit. He tis een nieuw moederbord en nieuwe kast. Ra ra, ik weet het ook niet meer! Groet, Ton
Link naar reactie
ligt volgens mij ook aan een of andere setting in je bios die hij dan ff niet kan verdragen... had ik eerst namelijk ook: Ik had mijn MP opeens per ongeluk op 15 gezet! Toen ik mijn bios had gesafed en hem ging restarten, zei hij ook: bekijk het maar--> hier een zwart scherm voor je neus en ik kap ermee! Na de stroom eraf te hebben gehaald en er weer op te hebben gezet, deed mijn vriend het weer :) Natuurlijk gelijk mijn MP weer op zijn default gezet!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...