Ga naar inhoud

alleen de cooler start op


Aanbevolen berichten

Inderdaad. Nadat ik met succes een cd-rw in een 486 had ingebouwd, heb ik er een paar uurtjes op gewerkt. Netjes afgesloten volgens het boekje. Bij de volgende gelegenheid dat ik de pc wilde aanzetten ging alleen de cooler draaien.... verder totaal niets!! wie o wie weet wat er aan de hand is?
Link naar reactie
ok ok ik ben overtuigd. Je zou echter de eerste niet zijn die een essentieel vergissinkje maakt :) Anders trek je even de stekkers achteruit je brander en kijk je of het dan werkt. Als het dan nog niet werkt zit er iets anders los, als het dan wel werkt is je voeding waarschijnlijk niet sterk genoeg.
Link naar reactie
[quote:2ee360e3cc="Eddey"]ok ok ik ben overtuigd. Je zou echter de eerste niet zijn die een essentieel vergissinkje maakt :)[/quote:2ee360e3cc] yep zit soms in een kleine hoek had laatst mijn 486 van binnen schoongemaakt (die dingen worden errug stoffig na jaren niet schoonmaken :roll: ) dat ding praktisch uitelkaar, schoonmaken en weer in elkaar geheugen moest alleen in een bep. volgorde in het mobo (2 sticks; 8 + 4 mb; grootste eerst) kwam ik ook pas véél later achter :lol: lastig zonder handleiding :) [ontopic] maargoed had je het al geprobeerd zoals BA zei? alle kabels heb je misschien al nagekeken... het geheugen misschien niet wat losgeschoten? Je weet maar nooit waar je per ongeluk tegenaan kan stoten :) [/ontopic]
Link naar reactie
nou, dankzij jullie ben ik toch al een stuk verder gekomen. helaas niet in de goede richting. het raadseltje van de cpu-cooler is opgelost: die krijgt nl rechtstreeks uit de voeding zijn stroom(!) dus dat verklaart waarom die wel werkt. Alle aangesloten apparaten (hd / cd-rw) doen hun uiterste best om op te starten maar stoppen daar al snel mee. DUS werkt de voeding. De monitor zou gelijk moeten reageren maar doe dat niet. Het enige dat niet werkt is het moederbord! Het krijgt wel stroom maar doet er niets mee. Requiescat in pacem??? :-?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...