Ga naar inhoud

XP2200+ en mainboard


Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Wat is het probleem met die 1.85V dat ze er rustig ff opzetten? Ik snap jou reply niet helemaal, BA? Er zit namelijk nogal een verschil tussen 1.85 en 2.2 en dat Noud jou de Demolition Man noemt zou ik alleen maar trots op wezen :wink: Die OC results zijn idd echt te slecht voor woorden en die dingen woorden vandaag officiël gereleased. Ik hoop dat ze het toch wat beter doen, want 1822.5 is toch niet om vrolijk van te worden voor een proc die standaart al 1800 draait :evil: Dat is 22,5 Mhz en die 0.1 V extra maakt nog geen eens iets uit. Ik hoop niet dat de doorsnee T-bred procs zo slecht zijn anders loopt AMD helemaal achter op Intel :( Want met een goede OC proc bespaar je toch aardig wat geld, want mijn 2000+ loopt op 2300+ en is een stuk goedkoper. Als die OC results echt zo slecht zijn dan komt een OC'ed 1800 Mhz Northwood waarschijnlijk akelig dichtbij en dan nog dat snelle RIMM :(
Link naar reactie
Ja dat denk ik idd ook, aangezien de L3 bruggen wel gelasercut zijn denk ik dat ze dit gewoon standaart zo houden en dat van dat Voltage wist ik dus niet :D Dat wordt nog leuk voor jou Draakje met dat Epox board en die T-bred kan je er dus onwijs veel overvoltage over gooien. :D Wat zou de max van dat ding zijn zonder de zooi te slopen? En dan is 1.85 wel veel aangezien ze standaart koeling hebben gebruikt. Raar dan dat de OC results nog zo slecht zijn, zelfs de 1900+ T-bred kwam hoger :-?
Link naar reactie
Het is dus afwachten of er lassercuts komen of niet. en anders laat ik Eynstein wel Unlocken overigens wacht ik tot de 2400+ uitkomt. ik hoop dat tegen die tijd de "Yields" wat hoger zijn en dat je dan beter kan OCen. ik ga echt geen 2200+ kopen met deze Yields. ik heb wel geduld.
Link naar reactie
[quote:2d2f59dbd1="Marcel de Reus"]Dan is er misschien al wel een KT400 board of laat dat nog langer op zich wachten? Zou echter mooi zijn een T-bred + Epox KT400 board + corsair XMS 3200 :D[/quote:2d2f59dbd1] LOL klinkt wel leuk wat je zegt :) Ik zie het allemaal wel. ik koop altijd wanneer het het beste uitkomt voor mij. ik wacht meestal niet. Nu echter wel omdat ik niet over de Yields te spreken ben van de huidige Stepping van de AthlonXP 2200+
Link naar reactie
tegen die tijd is de hammer ook al weer dichtbij... ik weet niet of jij hem dan gelijk wil... maar voordat de 2400+ gereleased wordt, ben je minstens weer 2maanden verder! En dan nog een maandje wachten voordat de 2400+ ook echt in de winkels te koop is. Als jij de hammer wil hebben, is dan het upgraden naar een 2400+ in die tussentijd het wel waard?
Link naar reactie
Waarom niet? Je hebt gekken en je hebt gekken ;) (lees maar: PC-hobby'ers dat staat aardiger :D ) Maar ff serieus, voordat die Hammer er eindelijk eens is, dat gaat nog wel ff duren en die 2400+ duurt gegarandeert geen 2 maanden + 1 maand, want dan zit je in oktober en dan zullen de Bartons wel op de loer liggen. Ik denk dat ze heel wat harder gaan met die T-breds en dat je nog wel ff op die Hammer moet wachten :( Waarom zou je BTW gelijk de eerste Hammer willen? Misschien wil Draakje wel wachten op de latere versies.
Link naar reactie
Juist :) Marcel bergijpt me teminste :) ik kijk nu echt nog niet naar de Hammer. dat zie ik dan wel weer. Ik heb vorig jaar ook 2 CPU's gehad (Athlon TB 1333 en AXP 1800+) en dit jaar 2x een 1800+ met verschillende steppings. nu nog een 2400+ en dan volgend jaar komt er wel weer een Hammer. iig elk jaar minimaal 1 nieuwe CPU en Videokaart. zelfde geld voor moederborden. ik heb dit jaar een Shuttle AK31 met KT266A gehad en nu een Soyo Dragon plus met KT266A (2 maanden oud) en koop nu een Epox. kan best zijn dat ik nog wel weer een ander moederbord koop met KT400 chipset als ik de NV30 koop. kan mij het schelen. ik koop gewoon waar ik trek in heb.
Link naar reactie
OK, ik ben overtuigd :D Tja, ik berekende het ff vanuit mijn standpunt... ik heb gewoon het geld niet om minstens 2x per jaar een grote upgrade uit te voeren! Dus voor mij is het niet slim om nu nog een nieuwe AXP (met alles er omheen) te gaan kopen. Ik wacht wel tot de hammer... Maarja als ik het geld had, dan zou ik net als jij te werk gaan hoor :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...