Ga naar inhoud

Temperatuur uitlezing


Aanbevolen berichten

mmm, ik heb van die zegels over m'n kast (garantie :-? ) het is een Chieftec TX-10WD met 350W voeding KG7-RAID mobo Athlon XP 1700+ Thermaltake Volcano 7 (voor athlon XP2000 meen ik) 2x 80 Gb 5400rpm Maxtors (zonder koelers) Liteon DVD-ROM Liteon CD-R\RW als ik aan de wanden van de kast voel is t ook niet echt warm, niet warmer dan mijn handen... Voorzover voelen bij dit soort temperaturen betrouwbaar is.
Link naar reactie
Handwarm=OK! Als je gaat douchen ga je toch ook niet hoger dan 45 graden? Nou, das een prima waarde! en daar zit je dus blijkbaar ver onder. Handwarm: ong 37-40 graden. En idd, als je het echt zeker wilt weten: thermometer. veeeel betrouwbaarder (wel kast dichtdoen he?)
Link naar reactie
Nee klpt, maar dacht dat 'ie een componenent aanraakte. (?) Das dan weer een vaste stof en dat is weer een flink verschil met lucht. Hee, ben ook Maroff, hoor, vaar al weer een paar jaar. Weet wel hoe dat met lucht/water temp. overdracht zit. Komt er gewoon op neer dat ik zijn berichtje niet goed las. :oops:
Link naar reactie
'k vaar voor TOS (Transport & Offshore Services) Uitzend dus. 2e soms 1e. Beste wat je kunt doen, heb al aardig wat companies gehad. En ik heb de vrijhijd m'n eigen vaar/verloftijden te bepalen. Zorg overigens dat ik zo min mogelijk in die vetput verzeild raak. Wel lekker offtopic trouwens (sorry Slash :oops: )
Link naar reactie
Uhm, ik heb 2 dingen te zeggen... 1. dat zegel is eigenlijk onzin, had er ook een, gewoon losweken met een doekje met weinig lauw water, verbouwun, vast lijmen en klaar is kees. 2. die GPU koelers van ASUS maken idd een heleboel herrie, een V7700 Pure maakt 61 dB geluid....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...