Ga naar inhoud

welk moederbord+grafische kaart?????


Aanbevolen berichten

hallo,hier even een vraagje voor de gevorderde gamer. als ik een moederbord van epox neem voor 333 mhz geheugen en voor een amd 1800 + wat voor moederbord moet ik dan nemen ik heb ongeveer er €100 tot 130 € voor over.kan er ook een leadtek geforce 4 ti4200 op draaien zonder problemen te krijgen,of als er andere suggesties zijn hoor ik het graag en kom niet af met hele dure moederborden en grafische kaarten een beetje de middenmoters van prijzen.bij voorbaat dank.
Link naar reactie
De Epox 8K3A deze is ongeveer in de prijsklasse die jij zegt, misschien net iets duurder. Het is echt een top moederbord en idd geschikt voor PC2700 (DDR333) en ook met een GFti4200 heeft hij geen problemen. Ik heb hem zelf ook en hij is toppie. [edit] En BA was me natuurlijk weer net ff voor ;) [/edit]
Link naar reactie
BA leeft op dit forum. :) Die Epox-planken zijn wel populair. Hij staat ook al op mijn verlanglijstje. Waarschijnlijk komt er een Athlon XP 1900+ op. Een 2000+ zou ook nog wel kunnen maar ik vind het prijsverschil toch best wel groot vergeleken met de snelheid. Of heb ik gewoon geen verstand van die dingen? Kan natuurlijk ook. ;)
Link naar reactie
Nee, daar heb je wel gelijk in. Het prijsverschil is idd groot voor de extra performance van de 2000+ tov de 1900+. Ligt er ook an wat je wilt doen, bij mij ging het vooral om de corestepping voor OC'en, maar voor normaal gebruik merk je haast geen verschil tussen die 1900+ en die 2000+ denk ik.
Link naar reactie
Yepz sinds kort heb ikj ook ee EPoX 8k3a en hij is super! 8) Had um nog dezelfde dag in huis nadat ik hem online heb gekocht bij mij vaste online shop www.startup-it-service.nl/shop kheb gemaild en kreeg een hoop korting op de prijs zoals hij op site stond. € 127,40 kostte hij vorige week :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...