Ga naar inhoud

Pc start gelijk weer op na afsuiten,na bios flash.


Aanbevolen berichten

Hallo,ik heb vandaag de bios geflasht van mijn Asus A7A266 mobo.Alles is goed gelukt,het bord ondersteunt nu de nieuwste processors tot 2100+ Ghz.Echter als ik de pc afsluit,doet ie dat wél gewoon,maar hij start ook gelijk weer op.Waarschijnlijk staat er iets verkeerd in de bios,maar wat?Misschien heeft er hier iemand ervaring mee. Ik hoor het graag! Alvast bedankt! Gr.Mark.
Link naar reactie
ik heb weer een setup uigevoerd van windows,en het probleem is nu opgelost. Ik vind het een domme veronderstelling om wél eerst de hd te formatteren.Als je dat voor elk winhoos foutje moet doen,kun je elke week je hd wel leeghalen. Ik probeer het normaliter eerst te verhelpen zónder formatteren. Maar goed,als sommige mensen graag formatteren,doen ze dat maar. Gr.Mark.
Link naar reactie
Ja,ik heb dit mobo vorig jaar gekocht,maar heb toen niet geformatteerd,en ik heb geen problemen gehad. Het is idd wel raar ja,dat mn pc telkens weer opstartte,na die flash. Heeft er in principe niks mee te maken nee. Maar goed,het probleem is nu toch verholpen. (Heb het dus wel gedaan zónder te formatteren hé,dus alleen een setup uitgevoerd) Gr.Mark.
Link naar reactie
Ik wil nu formateren vanwege het volgende misschien weet jij daar iets op: Ik heb 4 partities en 2 CD-ROMS, maar omdat mijn CD-Rom tijdens de instalatie op mijn niet werkende RAID conroller zat, heeft hij hem nu H: genoemd en ik wil hem natuurlijk gewoon naast mijn andere CD Speler D:. Weet iemand waar ik dit kan wijzigen?
Link naar reactie
Ik vind het gewoon handig om opeenvolgende driveletters te hebben. Bij 98 kon je dit gewoon instellen, maar bij XP kan ik deze optie niet vinden. En als het goed is heb ik dat bij een schone instal niet (partities ook ff verwijderen en opnieuw aanmaken), want nu detecteerde hij maar 1 CD waardoor hij een e paritie aanmaakte en als er 2 CDspelers zijn dan reserveert hij automatisch E: voor de 2de CDspeler.
Link naar reactie
Ach, anders duurt het opstarten ook weer langer. Ik ga toch helemaal formatteren in de zomer en dan probeer ik het nog wel een keer tijdens de instalatie van XP (had dat al gedaan, maar meegeleverde diskette was f**k up :evil: ). Ik wil namelijk een tweede 40 GB schijf erbij zetten niet zozeer voor de grote, maar omdat het gewoon erg snel is in een stripe :)
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...