Ga naar inhoud

Blauwe Enermax Case-Fans


Aanbevolen berichten

Perfect! Ik zag dat ze [url=http://www.startup-it-service.nl/shop/meerinformatie.php?artikelnummer=70051]hier[/url] nu ook de blauwe uitvoering van de Enermax fans hebben!! :P Nu ga ik mijn case vanbinnen uitrusten met blauwe fans en CCFL weet iemand nu of er ook soort transparantie/blauw achtig plexiglas bestaat dus blauw maar nog wel doorkijkbaar ?
Link naar reactie
[quote:9123e09368="agRESSIV"]tsja dat is waar ..... maar het blauwe perspex bestaat natuurlijk gewoon gewoon ff zoeken...ik zag bij de gamma iemand met zo'n plaat lopen.... dat zeg ik ga maar![/quote:9123e09368]blauwe perspex en dan haal je de foli er af en dan is het transparant :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie
[quote:62b4c5014d="agRESSIV"]:lol: :lol: hahaha... dan zal ie daar wel niets aan hebben! maar het moet wel te krijgen zijn toch?? ( al weet ik er hier in de omgeving geen winkel voor .) ik zou ook wel graag willen weten waar je dat wel kan krijgen......[/quote:62b4c5014d] Wil jij dan ook fleurige case-fans in je case? ik snap hier echt de kick niet van hoor! :-?
Link naar reactie
[quote:23ddd88eea="anthony2u"][quote:23ddd88eea="agRESSIV"]:lol: :lol: hahaha... dan zal ie daar wel niets aan hebben! maar het moet wel te krijgen zijn toch?? ( al weet ik er hier in de omgeving geen winkel voor .) ik zou ook wel graag willen weten waar je dat wel kan krijgen......[/quote:23ddd88eea] Wil jij dan ook fleurige case-fans in je case? ik snap hier echt de kick niet van hoor! :-?[/quote:23ddd88eea] nee dit ging over plexi-glas met een kleurtje...... en die fans tsja.......leuk voor de show :wink: maar ik vind et niks(ze zijn binnen een dag zwart...)
Link naar reactie
[quote:fd5908612e="TimberOK"]Perfect! Ik zag dat ze [url=http://www.startup-it-service.nl/shop/meerinformatie.php?artikelnummer=70051]hier[/url] nu ook de blauwe uitvoering van de Enermax fans hebben!! :P Nu ga ik mijn case vanbinnen uitrusten met blauwe fans en CCFL weet iemand nu of er ook soort transparantie/blauw achtig plexiglas bestaat dus blauw maar nog wel doorkijkbaar ?[/quote:fd5908612e] Als je blauw plexi glas neemt dan lijkt alles blauw en heb je niets aan blauwe enermaxen, neem rustig wit of paars, wordt allemaal blauw
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...